• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • Cantaton

Godnatt, lycklig

lycklig78 skrev 2008-03-07 23:55:20 följande:
    Me 2... Ska jobba imorn så bäst att få sin skönhetssömn...
  • Cantaton

Tack själv! Suss gott!

jordgubbar och oboy skrev 2008-03-07 23:56:30 följande:

Nu har det säkert varit tyst i en kvart, ska försöka slita mig härifrån och få mig lite välbehövlig skönhetssömn! Tack för trevligt sällskap! Smaklig måltid!
  • Cantaton

Och eftersom alla tycks ha lämnat tråden drar jag mig också till sängen nu. Godnatt om någon kikar in för stunden.

• GME76   080802

Det låter helgalet, hon verkar inte förstå alls att det inte handlar om henne. Jisses, försök få ngn att prata med henne om det inte hjälper att du gör det. Din energi ska verkligen inte gå åt till att göra henne till lags.
    Lycka till!

lycklig78 skrev 2008-03-07 23:47:36 följande:
    Tack så jättemycket för alla uppmuntrande ord..Jag har varit jätteledsen hela kvällen. Det suger verkligen. Men en vacker dag skrattar man väl åt allt detta
  • blivandefrularsed

Kom precis hem från jobbet, men är inte så trött än...och m2b har inte kommit hem. Får uggla lite här

• GME76   080802

Gonatt , är egentligen på väg jag med...

Cantaton skrev 2008-03-08 00:03:35 följande:
    Och eftersom alla tycks ha lämnat tråden drar jag mig också till sängen nu. Godnatt om någon kikar in för stunden.
  • GME76   080802

Tråden som sakta men säkert gå o lägger sig .

blivandefrularsed skrev 2008-03-08 00:06:36 följande:
    Kom precis hem från jobbet, men är inte så trött än...och m2b har inte kommit hem. Får uggla lite här
Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på