• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • Thailand 08

Fick en kasse med åretrunt av morsan och jag tar bara alla goa mat o bakrecept sen slänger jag dom.Hej förresten

• MrsWelch

Hej hej Jasa vad roligt sant e! Vill me gora det...

• Thailand 08

Sen testar amn väl bara hälften..men nu ska jag ge upp för idag!

• Cantaton

Jo det blir väl så. Jag har fått en hel receptlåda av mamma. Hon ville väl inte ha den... Men jag funderar (tyvärr) på att kasta den, för jag lär ju ändå kolla upp recept på internet istället för att bläddra i något gammalt receptkartotek.

Thailand 08 skrev 2008-03-10 23:27:20 följande:

Sen testar amn väl bara hälften..men nu ska jag ge upp för idag!
  • Kivistik

här platsar nog jag. Är vaken hela nätterna nu förtiden pga sömnproblem.

• Cantaton

Du är så välkommen! Jobbigt bara att du ska behöva hamna här av just den orsaken.

Kivistik skrev 2008-03-10 23:34:10 följande:
    här platsar nog jag. Är vaken hela nätterna nu förtiden pga sömnproblem.
  • Kivistik

ja jo, men det är ju tyvärr inget man kan göra åt så man får göra det bästa av situationen. :D
    Och att planera bröllop är fasligt skoj tycker jag så det är därför jag sitter här :)

Men vad gör ni uppe då?

• Cantaton

Jag förstår

Jag har bara skrivit lite här mellan städtagen. Har fixat med tvätten, diskat, packat upp kassar, sorterat papper och allt möjligt sådant. Skrivit över föreläsningsanteckningar från tre olika block till ett gemensamt. Bloggat. Gjort iordning ett brev som ska skickas. Packat morgondagens väska och så vidare.

Egentligen är det ju sovdags nu, men det känns som om jag har hur mycket som helst kvar att göra.

• Kivistik

okej. låter som du håller dig sysselsatt.
    Själv så fick jag problem med modemet, typiskt... Men nu är det löst och jag kan glatt surfa igen

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på