• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • sokkerstruten

ja det mesta löser ju sig! men ni planerade att ha bröllopet i thailand va?.. det måste varit lite klurigare, med tanke på att man inte riktigt vet hur det ser ut... vi ska ju bara var ahär i ett år.. och kommer hem i sommar i nu i vår m.m...

Thailand 08 skrev 2008-03-11 22:09:41 följande:

sokkerstruten: jag planerade oxå från andrasidan klotet och det gick bra det med
  • sokkerstruten

japp.. februari 2009

TigerLinn skrev 2008-03-11 22:09:46 följande:
    okej men ni ska gifta er i sverige?när?
  • lycklig78

Vart är ni i bröllopsplaneringen och när gifter ni er?
    Jag känner att det mesta börjar falla på plats, men jag har inte hittat skor än... Får väl vänta några veckor till.
    Gifter mig 24 maj.

• TigerLinn

vi planerar inte ens.. jag har fåt tuppdrag av min m2b att se om vi kan få ihop budgetten... måste få den den ltie till sedan vi börja planera hoppas vi har ett datrum klart inom en vecka om vi får ihop ekonomin

lycklig78 skrev 2008-03-11 22:13:37 följande:
    Vart är ni i bröllopsplaneringen och när gifter ni er?Jag känner att det mesta börjar falla på plats, men jag har inte hittat skor än... Får väl vänta några veckor till.Gifter mig 24 maj.
  • Thailand 08

Ja men det gick bra iaf. med min urgammla skol engelska! fast den har ju blitt bättre under sista året med min handel från Kina :)

• lycklig78
    TigerLinn skrev 2008-03-11 22:16:25 följande:
    vi planerar inte ens.. jag har fåt tuppdrag av min m2b att se om vi kan få ihop budgetten... måste få den den ltie till sedan vi börja planera hoppas vi har ett datrum klart inom en vecka om vi får ihop ekonomin
    Jag hoppas det ska gå bra för er.
  • TigerLinn

hoppas jag med jag har en tråd där jag skrivit upp allt.. ni får gärna kolla om ni kan komma på fler spar tips..

• sokkerstruten

vi gifter oss inte förren om ett år ungefär.. 7 feb 2009
    vi har :

bokat lokal
    kyrka
    betalat handpening på lokal
    band bokat
    fotograf bokat
    ring köpt

just nu man tänker väl mer eller mindre på hur man vill ha sitt bröllop, färger å så....

lycklig78 skrev 2008-03-11 22:13:37 följande:
    Vart är ni i bröllopsplaneringen och när gifter ni er?Jag känner att det mesta börjar falla på plats, men jag har inte hittat skor än... Får väl vänta några veckor till.Gifter mig 24 maj.
  • Humlan66

va coolt .. jag ska till Usa nästa månad så lite kul å veta vad klockan är där nu *L*.Kommer att bli jobbigt med omställningen bara. Vi landar väl ca 21 så då är väl kl 15 nått då antar jag

Kram på er nattugglor *L*

• lycklig78
    sokkerstruten skrev 2008-03-11 22:20:16 följande:
    vi gifter oss inte förren om ett år ungefär.. 7 feb 2009vi har :bokat lokal kyrkabetalat handpening på lokalband bokatfotograf bokatring köptjust nu man tänker väl mer eller mindre på hur man vill ha sitt bröllop, färger å så....
    Vad vill du ha för färgtema då?
Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på