• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • sokkerstruten

ok ska du till NY?

hur kommer det sig att det bara är några dagar? inte mindre än en vecak va?

Humlan66 skrev 2008-03-11 22:34:48 följande:
    Kan tänka mig att det blir en pärs att åka hem :-s.Men lyllos dig altså som kan gå där å spana i alla bröllopbutiker, jag ska såklart kika in i dom jag hinner men det blir nog snarare att SPRINGA igenom alla .. suck.. jag är bara där några dagar tyvärr .men en lista har jag gjort vad jag skulle vilja se, med adresser osv
  • sokkerstruten

Mmm min syster och mamma kommer på besök efter sommaren så då ska vi ta oss en rajd! :) inte så kul att gå å kolla klänning med m2b! :)vi har inte lärt känna så många än här så.. får vänta på syrran!

• TigerLinn

vi kommer nog ta församlings hemmet som det var tänkt förra gången.. och är kyrkan ledig hoppas vi att församlings hemmet är det.. vi håller tummarna.. :)

vi kommer nog OM vi börjar planera ta den dagen som finns kvar typ.. låter kanske tråkigt men ändå och så..

sokkerstruten skrev 2008-03-11 22:35:37 följande:
    Vad kul! inte för att vara tråkigt..men blir det inte svårt att hitta lokal innan dess? Men ni kanske redan har bokat?
  • sokkerstruten

ok.. jaja men ni kan ju boka och sen avboka.. vet ju inte om det är någon bokningsavgift till församlingshem! bättre att vara på den säkra sidan ifall att det blir...

vi hade einte heller något "roligt" datum, vi ville inte ha alla hjärtans dag, kändes så typiskt, och jag ville ha ett vinterbröllop och vi kommer inte hem förren i januari så det fick bli den 7 feb för jag tyckte att det var för sent i slutet av feb.. känns inte så vintrigt då... så inte så romantiskt eller någon innebörd..

TigerLinn skrev 2008-03-11 22:44:53 följande:
    vi kommer nog ta församlings hemmet som det var tänkt förra gången.. och är kyrkan ledig hoppas vi att församlings hemmet är det.. vi håller tummarna.. :)vi kommer nog OM vi börjar planera ta den dagen som finns kvar typ.. låter kanske tråkigt men ändå och så..
  • TigerLinn

nope ingen boknings avg på församlinge hemmet här.
    man får hyra lokalen gratis om man bokat kykran det är de bästa :D

sokkerstruten skrev 2008-03-11 22:48:44 följande:
    ok.. jaja men ni kan ju boka och sen avboka.. vet ju inte om det är någon bokningsavgift till församlingshem! bättre att vara på den säkra sidan ifall att det blir...vi hade einte heller något "roligt" datum, vi ville inte ha alla hjärtans dag, kändes så typiskt, och jag ville ha ett vinterbröllop och vi kommer inte hem förren i januari så det fick bli den 7 feb för jag tyckte att det var för sent i slutet av feb.. känns inte så vintrigt då... så inte så romantiskt eller någon innebörd..
  • sokkerstruten

men då så... boka! :) inget att förlora, förutom att ni kanske måste boka om till lite längre fram om ekonomin inte tillåter...

TigerLinn skrev 2008-03-11 22:51:36 följande:
    nope ingen boknings avg på församlinge hemmet här.man får hyra lokalen gratis om man bokat kykran det är de bästa :D
  • Thailand 08

vad kul ni har det med allt framför er och all planering.Dagen går så himla fort sen när det väl e dax! Så NJUT av varje minut. Nu håller jag på med planeringen för festen i efterskott.visste att vi inte skulle slippa ifrån bara för att vi smet iväg och gifte oss hemligt

• TigerLinn

mmm om vi inte kan gifta oss i sommar msåte vi vänta ca 2½ år.. :( av oliak priva skäl :(

sokkerstruten skrev 2008-03-11 22:52:45 följande:
    men då så... boka! :) inget att förlora, förutom att ni kanske måste boka om till lite längre fram om ekonomin inte tillåter...
  • TigerLinn

mmm om vi inte kan gifta oss i sommar msåte vi vänta ca 2½ år.. :( av oliak priva skäl :(

sokkerstruten skrev 2008-03-11 22:52:45 följande:
  • sokkerstruten

ok.. men boka ändå.. det är ju bätter att ha det bokat och blir det så blir det.. inget kul å vet att när sommaren väl kommer att ni faktikst hade råd men ingen lokal...

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på