• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • Nessan

Såg din nya tråd och hoppade på den direkt!

• TigerLinn

tack NEssan dig kan man lita på har svara nu :)

• Nessan

Ni kanske kan spara mer pengar i vardagen på något sätt? (Ni har säkert tänkt över alla såna möjligheter, men utifall...) Tex se till att ha matlådor istf att gå ut och äta. Uteätning blir dyrt i längden. Storhandla mat och frys in (storpack brukar vara billigare). Överväg allt ni planerar att köpa en och två ggr extra. *Behöver jag/vi verkligen denna? *Behöver jag/vi den verkligen just nu? (eller kan det vänta till augusti kanske?)

• TigerLinn

nope av olika privata skäl kan vi nog inte vänta länge än juli jag ska opererad bland annat och tror det blir i augusti men ska ringa och kolla i veckan om de vet mera nu..

Nessan skrev 2008-03-11 23:46:53 följande:
    Ni kanske kan spara mer pengar i vardagen på något sätt? (Ni har säkert tänkt över alla såna möjligheter, men utifall...) Tex se till att ha matlådor istf att gå ut och äta. Uteätning blir dyrt i längden. Storhandla mat och frys in (storpack brukar vara billigare). Överväg allt ni planerar att köpa en och två ggr extra. *Behöver jag/vi verkligen denna? *Behöver jag/vi den verkligen just nu? (eller kan det vänta till augusti kanske?)
  • Nessan

Åh, jag menade inte att ni skulle skjuta på bröllopet! Jag tänkte på inköp av nya saker.

Tex att du står i affären med...tja... 3 frottehanddukar! Tänk:
    *Behöver jag/vi verkligen detta? *Behöver jag/vi det verkligen just nu? (eller kan det vänta till augusti kanske?)

• TigerLinn

aha du menar så... förlåt..

Nessan skrev 2008-03-11 23:52:31 följande:
    Åh, jag menade inte att ni skulle skjuta på bröllopet! Jag tänkte på inköp av nya saker.Tex att du står i affären med...tja... 3 frottehanddukar! Tänk:*Behöver jag/vi verkligen detta? *Behöver jag/vi det verkligen just nu? (eller kan det vänta till augusti kanske?)
  • Nessan

Hjälper en annan dam att hitta några sånger som hon bara kunde några ord ur! Visade sig att jag kom på vilka båda var!

• TigerLinn

hehe :)
    jag lyssnar på youtube :)

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på