• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • sokkerstruten

he he natti natt!

Thailand 08 skrev 2008-03-11 23:18:00 följande:

Natti-natti tjejer
  • TigerLinn

jo både ja och nej.

nu är det skönt att vara hemma av privar skäl de enda som jag jobbar är ekonomin men d elsöer sig.. :)

sedan ska jag förhoppningsvis ett bröllop att planera under 4 månader..

sokkerstruten skrev 2008-03-11 23:18:36 följande:
    ok! ush vad det är jobbigt att vara arbetslös tycker jag...när jag var det så klättrade jag på väggarna, det var skönt några veckor sen så.. blev man less..
  • sokkerstruten

ja då.. det brukar lösa sig! nu ska jag gå å sätta mig i solen men lite kaffe och en bridal magazine! :) ha det så bra! å gonatt! kram kram ps. hoppas det löser sig till på fredag!

• TigerLinn

hoppas jag med

sokkerstruten skrev 2008-03-11 23:25:06 följande:
    ja då.. det brukar lösa sig! nu ska jag gå å sätta mig i solen men lite kaffe och en bridal magazine! :) ha det så bra! å gonatt! kram kram ps. hoppas det löser sig till på fredag!
  • Nessan

Hej natt-tjejer!
    Här hänger jag fast jag inte borde...

• Nessan

Börjar bli lite småtrött, borde troligen älgga mig, eller göra nåt vetiigt. Varför är det svårt att slita sig från BT???

Hur går det med planerandet och pengarna?

• TigerLinn

jo de närmar sig.. har just lagt ut en ny tråd om hur planeringen ser om den blir av kommenera den gärna och se om du ahr idér jag glömt..

hmm varför man inte kan slita sig från BT trevliga ksnke :)

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på