• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • TigerLinn

vet inte om jag var otydlig nu men jag gör en kalkyl nu.
    den måste vara klar denna vecka alltså innan fredag måste vi bestämt oss och om de blir bröllop så komme rjag ringa och boka då :)

vi vet att vi har råd om vi får de det totala summan exklysive mat(kuvert avg) till 12000kr vill heslt ha ner den till 10..

• sokkerstruten

jaha sorry... då förstår jag...:)

• TigerLinn

mmm känns inte så kul att ringa och boka i morgon och måste boka av samma vecka.. :)

sokkerstruten skrev 2008-03-11 23:03:19 följande:
    jaha sorry... då förstår jag...:)
  • sokkerstruten

hehe nej det kan jag förstå.. jag visste inte att du hade en sån klar budjet lista.. trodde mer ni skulle spara å se...

• TigerLinn

nope vi gör en kalkyl nu och försöker spara in allt som vi kan föra tt kunna gifta oss i sommar...

sokkerstruten skrev 2008-03-11 23:11:51 följande:
    hehe nej det kan jag förstå.. jag visste inte att du hade en sån klar budjet lista.. trodde mer ni skulle spara å se...
  • sokkerstruten

ok det är ju smart! vad jobbar ni med? eller pluggar?

• TigerLinn

jag är arbetslös...
    sambon jobbar som montör

sokkerstruten skrev 2008-03-11 23:15:55 följande:
    ok det är ju smart! vad jobbar ni med? eller pluggar?
  • matildaochniklas

Det är väl ganska skönt att ha en fest att planera. Det blir väl lätt tomt annars.
    Haha, det kanske är bra att jag går i skolan, efter bröllopet kommer jag ha massor av tid för att plugga

Thailand 08 skrev 2008-03-11 22:52:50 följande:

vad kul ni har det med allt framför er och all planering.Dagen går så himla fort sen när det väl e dax! Så NJUT av varje minut. Nu håller jag på med planeringen för festen i efterskott.visste att vi inte skulle slippa ifrån bara för att vi smet iväg och gifte oss hemligt
  • sokkerstruten

ok! ush vad det är jobbigt att vara arbetslös tycker jag...när jag var det så klättrade jag på väggarna, det var skönt några veckor sen så.. blev man less..

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på