• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • TigerLinn

undrar samma vad funderar du på för färger?

sokkerstruten skrev 2008-03-11 22:20:16 följande:
    vi gifter oss inte förren om ett år ungefär.. 7 feb 2009vi har :bokat lokal kyrkabetalat handpening på lokalband bokatfotograf bokatring köptjust nu man tänker väl mer eller mindre på hur man vill ha sitt bröllop, färger å så....
  • sokkerstruten

hehe.. ja det blir en liten omställning men inte så jobbigt som du tror... man är pigg tidigt på morgonen och trött tidigt på kvällen.. det funkar att komma från sverige till usa.. lite jobbigare tvärt om bara... då är du pigg mitt i natten och trött på morgonen!

Humlan66 skrev 2008-03-11 22:20:44 följande:
    va coolt .. jag ska till Usa nästa månad så lite kul å veta vad klockan är där nu *L*.Kommer att bli jobbigt med omställningen bara. Vi landar väl ca 21 så då är väl kl 15 nått då antar jag Kram på er nattugglor *L*
  • sokkerstruten

Jag funderar på cremefärgat vitt, isblått, sliver... lite bilder finns i mitt galleri... jag hade en tråd om mitt färgval... så gå in på starka bilder så finns det uppradat där.. säg gäran vad ni tycker! :)

• sokkerstruten

passar med det isblåa...och det ju februari så lite vintrigt oxå.. ni då vad ska ni har för färger!

• lycklig78

Snyggt!

Nu ska jag sova! God natt med er nattugglor!

• TigerLinn

om det blir bröllop nu till sommar vilket jag hoppas blir de grönt rött ivory/craeam och grått/silver

sokkerstruten skrev 2008-03-11 22:31:33 följande:
    passar med det isblåa...och det ju februari så lite vintrigt oxå.. ni då vad ska ni har för färger!
  • Humlan66
    sokkerstruten skrev 2008-03-11 22:26:49 följande:
    hehe.. ja det blir en liten omställning men inte så jobbigt som du tror... man är pigg tidigt på morgonen och trött tidigt på kvällen.. det funkar att komma från sverige till usa.. lite jobbigare tvärt om bara... då är du pigg mitt i natten och trött på morgonen!
    Kan tänka mig att det blir en pärs att åka hem :-s.Men lyllos dig altså som kan gå där å spana i alla bröllopbutiker, jag ska såklart kika in i dom jag hinner men det blir nog snarare att SPRINGA igenom alla .. suck.. jag är bara där några dagar tyvärr .men en lista har jag gjort vad jag skulle vilja se, med adresser osv
  • sokkerstruten

Vad kul! inte för att vara tråkigt..men blir det inte svårt att hitta lokal innan dess? Men ni kanske redan har bokat?

TigerLinn skrev 2008-03-11 22:33:26 följande:
    om det blir bröllop nu till sommar vilket jag hoppas blir de grönt rött ivory/craeam och grått/silver
Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på