• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • pojomo

oj det var inte många kvar härinne

• sokkerstruten

Hej alla. Här igen, snacka om beroende framkallande!

• TigerLinn

hejhej

sokkerstruten skrev 2008-03-10 21:52:42 följande:
  • Cantaton

Angående budgeten vet jag faktiskt inte om jag har förmåga att. Och angående din blivandes svägerska har jag nog inga kloka råd. Det måste du och din blivande avgöra, är jag rädd. Men tyvärr känns det inte okej att bjuda ett halvt par - framför allt inte när det är släkt. Det är väl min spontana tanke.

TigerLinn skrev 2008-03-10 21:50:16 följande:
    okej... kul att du lägger märke till mig..vill du inte kommentera i de inläggen de får du gärna? :)kan du se mitt galleri förresten?
  • Cantaton

Hihi ;)

sokkerstruten skrev 2008-03-10 21:52:42 följande:
  • TigerLinn

håller med dig ang svägerskan... därflr jag är så kluven... känns jobbigt att dessa tankar nu..

Cantaton skrev 2008-03-10 21:55:11 följande:
    Angående budgeten vet jag faktiskt inte om jag har förmåga att. Och angående din blivandes svägerska har jag nog inga kloka råd. Det måste du och din blivande avgöra, är jag rädd. Men tyvärr känns det inte okej att bjuda ett halvt par - framför allt inte när det är släkt. Det är väl min spontana tanke.
  • TigerLinn

hur gör man galleri synligt??
    fattar itne de

Cantaton skrev 2008-03-10 21:55:40 följande:
    Glömde ju kommentera om galleriet: nix, kan inte se det.
Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på