• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • lycklig78
    sokkerstruten skrev 2008-03-07 23:46:32 följande:
    men som ni andra säger så klart att du ska ha dina färger.. men det kanske är lättare att få som man vill, och spela med lite å dra medhårs eller vad det heter! Det sista man vill är väl att ni blir ovänner och inte pratar med varrandra, då blir ju din dag verkligen inte rolig! Det nog du som förlorar mer på det än hon...
    Du ska veta att jag strukit henne medhårs, i två månader nu. Jag säger att hon får välja vilken modell hon vill så hon känner sig bekväm. Har aldrig sagt att jag bestämmer eftersom jag betalar. Allt jag gjorde var att fråga henne idag om hon kanske inte ville vara tärna. Det känndes som det var viktigare att ha en stor klänning med släp... Jag sa att naturligtvis ville att hon skulle vara det, eftersom jag frågat.
  • sokkerstruten

Nej nu tjejer ska jag nog gå göra mig vacker, killen kommer snart så ska vi ut å käka. ps. för er som int vet så är jag i usa...kl är 17.00

• lycklig78

jordgubbar och oboy skrev 2008-03-07 23:49:05 följande:

Säg att den dan hon gifter sig får hon bestämma - [/citat]Är det kanske där skon klämmer.. Eller är jag ondskefullt onödigt elak nu?
    Jag tror det ligger något i det du skriver. Min blivande sa idag att hon kanske borde gift sig först. Kan va att skon klämer där.
  • Cantaton

Myyys. Låter som rätt sak att göra Ät gott!

sokkerstruten skrev 2008-03-07 23:51:02 följande:
    Nej nu tjejer ska jag nog gå göra mig vacker, killen kommer snart så ska vi ut å käka. ps. för er som int vet så är jag i usa...kl är 17.00
  • Thailand 08

Näe tjejer nu får den här gamla kärringen ge sej o lägga sej bredvid sin "kronblom"

• lycklig78

Me 2... Ska jobba imorn så bäst att få sin skönhetssömn...

• jordgubbar och oboy

Nu har det säkert varit tyst i en kvart, ska försöka slita mig härifrån och få mig lite välbehövlig skönhetssömn! Tack för trevligt sällskap!

sokkerstruten skrev 2008-03-07 23:51:02 följande:
    Smaklig måltid!
Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på