• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • The Bumblebee

Thailand 08 skrev 2008-03-07 23:36:28 följande:

Borde ju min stora dotter veta som jobbar i hemtjänsten! men jag e inte beviljad hjälp än så jag gör som jag vill
    Man ska vara glad för det lilla

lycklig78:
    We meet again!
    Vilka problem det kan bli med en tärna hoppas att det löser sig!
  • 28jun08

Lycklig 78- vet du vad - Det är ditt bröllop - glöm inte det .
    Hon får helt enkelt foga sig . That's it! :) ENKELT.
    Säg att den dan hon gifter sig får hon bestämma - nu är det Din tur !

• sokkerstruten

men som ni andra säger så klart att du ska ha dina färger.. men det kanske är lättare att få som man vill, och spela med lite å dra medhårs eller vad det heter! Det sista man vill är väl att ni blir ovänner och inte pratar med varrandra, då blir ju din dag verkligen inte rolig! Det nog du som förlorar mer på det än hon...

• lycklig78

Tack så jättemycket för alla uppmuntrande ord..

Jag har varit jätteledsen hela kvällen. Det suger verkligen. Men en vacker dag skrattar man väl åt allt detta

• sokkerstruten

men som sagt klart att du ska ha dina färger och inte tärnor har inte släp!!!

• The Bumblebee

Bidde ett himlans kort natt-chattande för min del. Nu kom lillgrabben ner å ville ha "nanna" (välling) Plikten kallar!

• jordgubbar och oboy
    28jun08 skrev 2008-03-07 23:45:39 följande:
    Säg att den dan hon gifter sig får hon bestämma -
    [/citat]
    Är det kanske där skon klämmer.. Eller är jag ondskefullt onödigt elak nu?
  • Cantaton

Bäst att behaga de små

The Bumblebee skrev 2008-03-07 23:47:51 följande:

Bidde ett himlans kort natt-chattande för min del. Nu kom lillgrabben ner å ville ha "nanna" (välling) Plikten kallar!
Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på