• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • Cantaton

Ingen fara alls, jag känner mej inte utesluten - och jag är medveten om att det är ett bröllopsforum jag befinner mig i liksom

Täby Kyrka är från 1200-talet, så den har sin charm.

sokkerstruten skrev 2008-03-07 22:55:30 följande:
    ok oj det var inte meningen att få dig känna dig utesluten! :)Det låter jätte fint, önska jag hade en kyrka som jag hade speciella band till! Den enda kyrkan i sådana fall är där alla skolavslutningar var och konfirmationen, men det är en ful 70 tals kyrka i betong!
  • Thailand 08

Vi har planerat i 2 år på flytten.Jag har haft fibromyalgi i 6 år nu och mår bara så kanon i Thailands klimatet. tomten ligger i Khao Lak

• sokkerstruten

Ok! Bokade men jag vet inte om det blev preliminärt eller inte... blir det det automatiskt. Fick en bekräftelse att vi hade bokat kyrkan! Måste man ha flera kyrkor på G?

Vi ska ha festen på Hällsnäs affärsklubb!
    jordgubbar och oboy skrev 2008-03-07 22:56:54 följande:

Vi funderar på 20/8. Har prel. bokat men måste ge svar snart. Om det blir där blir festen på Råda Säteri. Dyrt men otroligt fint och f.f.a. bra mat!
  • Cantaton

Om ni fått en bekräftelse låter det ju som om den är bokad

sokkerstruten skrev 2008-03-07 22:58:52 följande:
    Ok! Bokade men jag vet inte om det blev preliminärt eller inte... blir det det automatiskt. Fick en bekräftelse att vi hade bokat kyrkan! Måste man ha flera kyrkor på G?Vi ska ha festen på Hällsnäs affärsklubb! jordgubbar och oboy skrev 2008-03-07 22:56:54 följande:
  • sokkerstruten

Ok! har ni köpt tomten och så..ska ni bygga hus där?

Thailand 08 skrev 2008-03-07 22:57:46 följande:

Vi har planerat i 2 år på flytten.Jag har haft fibromyalgi i 6 år nu och mår bara så kanon i Thailands klimatet. tomten ligger i Khao Lak
  • Thailand 08

20 augusti 1960 gite sej mina föräldrar och det var tills döden skilde dem åt 1996 då pappa dog i lungcancer

• sokkerstruten

"Hej! Bekräftar härmed välsignelse den 7/2-2009 kl. 16.00. Vänligen kontakta oss för att boka in ett samtal"

Så stod det i mailet ialla fall!

• jordgubbar och oboy

S: man måste nog inte ha flera, är bara jag som har svår beslutsångest. Har bara hört gott on Hällsnäs, blir nog super!

C: Skönt att ha möjligheten att flytta, spännande att bygga hus i Thailand!

• Thailand 08

Vi ska ner i februari nästa år och kolla på tomten..det är lite krångligt med ägande rätt osv..

• sokkerstruten

Jordgubbe: Ja får hoppas det! Har hör mycket om råda säteri oxå. Nästan mer, svårt att hitta trådar om hällsnäs, om folk som ska ha eller ha haft sin fest där..

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på