• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • Thailand 08

jag bor i Lidköping...men vi ska flytta till Kao Lak om ca 5 år

• sokkerstruten

haha bra gjort! :) Själv bor vi i Lunden annars...

jordgubbar och oboy skrev 2008-03-07 22:50:38 följande:

Göteborgare som fick 2- barnsångest och flyttade ifrån Vasastan till landet. Trivs förvånansvärt bra.
  • jordgubbar och oboy

Svarar medans det är tyst, skojar du funderar också på råda. Ni andra?

• sokkerstruten

ok! en dröm som ni haft?Eller något som kom nu när ni var där?
    Thailand 08 skrev 2008-03-07 22:50:57 följande:

jag bor i Lidköping...men vi ska flytta till Kao Lak om ca 5 år
  • Cantaton

Ja, som jag skrev till de andra tidigare har jag inget bröllop framför mig än på ett bra tag. Men rent hypotetiskt skulle jag gilla Täby (gamla) kyrka. Är döpt och konfirmerad där, och mina föräldrar gifte sig där, och jag har varit ledare för flera konfirmandgrupper som konfirmerats där. Och ja, jag har bott intill kyrkan nio år av min uppväxt och haft en och annan skolavslutning där. Det är liksom "min" kyrka. Men vi får se då, när det väl blir aktuellt

sokkerstruten skrev 2008-03-07 22:50:38 följande:
    då menar jag alla...
  • sokkerstruten

Ok! När hade ni tänkt er? Det är en ganska pobulär kyrka har jag hört...bra att boka tidigt!
    jordgubbar och oboy skrev 2008-03-07 22:52:30 följande:

Svarar medans det är tyst, skojar du funderar också på råda. Ni andra?
  • jordgubbar och oboy

Avundsjuk igen!! Älskar Thailand oxå!

• sokkerstruten

ok oj det var inte meningen att få dig känna dig utesluten! :)
    Det låter jätte fint, önska jag hade en kyrka som jag hade speciella band till! Den enda kyrkan i sådana fall är där alla skolavslutningar var och konfirmationen, men det är en ful 70 tals kyrka i betong!

Cantaton skrev 2008-03-07 22:52:55 följande:
    Ja, som jag skrev till de andra tidigare har jag inget bröllop framför mig än på ett bra tag. Men rent hypotetiskt skulle jag gilla Täby (gamla) kyrka. Är döpt och konfirmerad där, och mina föräldrar gifte sig där, och jag har varit ledare för flera konfirmandgrupper som konfirmerats där. Och ja, jag har bott intill kyrkan nio år av min uppväxt och haft en och annan skolavslutning där. Det är liksom "min" kyrka. Men vi får se då, när det väl blir aktuellt
  • jordgubbar och oboy

Vi funderar på 20/8. Har prel. bokat men måste ge svar snart. Om det blir där blir festen på Råda Säteri. Dyrt men otroligt fint och f.f.a. bra mat!

• sokkerstruten

Ska ni gifta er denna september 2008 eller 2009?
    Har ni bokat kyrka än?
    jordgubbar och oboy skrev 2008-03-07 22:53:56 följande:

Avundsjuk igen!! Älskar Thailand oxå!
Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på