• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • Fjosok

Mr Methane är ju harmlös som attan. Men minns när han var med i Aschbergs show på tidigt 90-tal. Var katastrofrubriker dagen efter. Men då hade dåvarande utrikesministern suttit bredvid i studion då han pruttade ut mjöl ...

Var kanske inte så uppskattat av henne. Men Aschberg garvade så han höll på att dö ...

:-d

• Cantaton

Gör det då. Morgondagen blir mindre rolig annars Jag ska också göra ett nytt försök att somna bakom snuva och hosta. Måste faktiskt upp i någorlunda vettig tid imorgon. Hur mycket jag än vill ligga i min säng hela morgondagen och piggna till...

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-27 02:38:12 följande:

Fasen oxå jag MÅSTE krypa i säng... Om 3-4 timmar blir jag väckt av världens goaste "snart" tre-åring
  • Fjosok

jo, det är det nog ovkå, framförallt mitt utseende ...

MEn som sagt, det är över nu och bara skönt att slippa tänka i barn och relationstankar igen :)

sov bäst :)

• Anja 19 juli 2008

Tack ska ni ha... ska försöka ta mig upp ur datorstolen och krypa in till sängen *asg*

sååååååååååå trött!

natti natti...

• Cantaton

Tack själv. Nattinatti

Jag ger mig också nu. Godnatt Fjosok.

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-27 02:44:46 följande:

Tack ska ni ha... ska försöka ta mig upp ur datorstolen och krypa in till sängen *asg*sååååååååååå trött!natti natti...
  • Thailand 08
    Cantaton skrev 2008-04-27 02:13:50 följande:
    Godnatt! I värsta fall kan du få lite tigerbalsam av mig Fast jag vet ju inte ens var du har ont så... vet att du berättat nångång, men minns inte. Jag har starka värktabletter också för den delen Thailand 08 skrev 2008-04-27 02:12:05 följande:
    Tack för tigerbalsamet! ( jag har fibromyalgi sen minst 6år tillbaka)
  • Fjosok

gääääääääsp

trött är man, men online för det

• Fjosok

har minst sagt ångest dock, kommer inte in i min frack :-S

• Anja 19 juli 2008

gokväll

trist att inte komma i fracken. Vet precis hur det känns. Kläderna innan de två sista barnen hånar mig från skrymslet längst in i garderoben och säger att om 20 kilo kan du ha oss igen, det är 19 cm kring midjan som ska bort för att mina gamla kläder ska passa. INTE kul alls...

en annan sak som ger mig panik ikväll är RÄKNINGARNA. Shit, vilket skitmånad! Jag är ju timanställd och mars/april har INTE varit bra månader. Vi har fått snylta massor från bröllopskontot.

Usch det är sånt man inte ska tänka på precis innan man går o lägger sig

Hur är det med er ikväll då?

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på