• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • Fjosok

vi vanliga som hänger här.

vad händer hos dig i natt?

• Cantaton

Dessvärre jag också... jag håller på att hosta sönder halsen och en hjärnskakning... nämen, jag hostar som en tok och har ont i hals och huvud. Vill inte alls vara vaken.

• Fjosok

cantaton: låter hemskt jobbigt, krya på dig!!!

• Cantaton

Jo, tack. Det har liksom blivit sämre och sämre hela veckan. Trodde att det skulle vända mycket tidigare. Men idag var första dagen jag var "ledig", eller åtminstone kunde stanna hemma i sängen... Så kroppen tar ut sin rätt ordentligt.

Fjosok skrev 2008-04-27 01:14:20 följande:
    cantaton: låter hemskt jobbigt, krya på dig!!!
  • Thailand 08

Menar du mej.Så har vi varit och ätit världens goaste mat på restaurang.fortsatte sen kvällen till ett nyöppnat ställe
    tog varsin öl och sen fort hem igen.hela stället kryllade av 18 åringar ( vi är 45+49) så mycke som vi varit ute så har det aldrig kännts så outsiders.Men vi fick ett gott skratt och sa att nu är det nog dax och dra ut på landet och köpa kossor o grisar

• Fjosok

kanske inte det mest spännande ;)

verkar dött för ikväll här dock ...

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på