• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • Cantaton

Nja, vet inte om jag tycker att det framgår alls i din pres Jag bara vet att du är det. Sedan tidigare.

Fjosok skrev 2008-04-27 02:02:57 följande:
    Tjej?? :DTack själv :)Nädå, no hard feelings, tyckte bara du verkade sned på nått som jag inte fattar riktigt.Nevermind, sov gott!(framgår väl ganska klart i min pres att jag är man hoppas jag):)
  • Fjosok

Men det är ju för 17 gubbar ett mansansikte i min pres.

Nåja, får väl skriva till lite då :)

• Anja 19 juli 2008

hojtar lite... länge sen jag skrev i nattråden vilket är dumt för jag sitter ju alltid uppe vid den här tiden

Tror att fjosok menar att det framgår iochmed att själva bilden (i den lilla cirkeln) är symbolen för man, inte för kvinna...

alltså en korthårig "gubbe" istället för långhårig

• Anja 19 juli 2008

haha där var jag för sent ute

• Cantaton

Jo, jag förstod det senare.

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-27 02:10:23 följande:

hojtar lite... länge sen jag skrev i nattråden vilket är dumt för jag sitter ju alltid uppe vid den här tiden Tror att fjosok menar att det framgår iochmed att själva bilden (i den lilla cirkeln) är symbolen för man, inte för kvinna...alltså en korthårig "gubbe" istället för långhårig
  • Fjosok

NJa, inte bara det, Fjosok låter väl inte så feminint

• Thailand 08

Aj då! Skit samma . noll koll från mej!

Gjort bort mej 1 gång till på 2 timmar.men hur som helst natti natti tjejer o killar jag har sån värk så jag vet snart inte vart jag ska ta vägen.Testar med sängen ,funkar inte det så blir det dator igen

• Cantaton

Men dessa chattnamn kan ju vara plockade från vad som helst. Man vet aldrig vad folk har satt samman sina nicks av. Varifrån kommer ditt tex?

Fjosok skrev 2008-04-27 02:11:48 följande:
    NJa, inte bara det, Fjosok låter väl inte så feminint
  • Anja 19 juli 2008

Hmmm Fjosok är ganska könlöst för mig faktiskt... Alltså det hade kunnat vara vilket som, man eller kvinna

Finns så många roliga och originella nick här inne att man inte har en aning om när det är vilket liksom så det är ju tur att de där symbolerna i hörnet finns. jag tittar alltid på dem för att vara säker

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på