• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • Fjosok

va? jag sa ju bara att det kanske inte är så spännande med mitt rosettsyende och att det verkade dött ikväll då ingen sa något. Är väl inget elakt sagt i det

• Thailand 08

ok trodde att mirt sällskap inte dög
    men det är väl kul med ditt syende,blir det bra?

• Cantaton

Ja, jag sitter verkligen och överväger om jag ska lägga mig igen och försöka sova. Eller om jag ska koka te som är lent för halsen... (eller blir man pigg då, liksom?)

• Fjosok

thailand 08: har aldrig sagt att ditt sällskap inte duger. Kanske är mitt sällskap som irriterar då du reagerar så på att man bara skriver att det inte händer saker i tråden.

Säg bara till så är jag tyst.

• Cantaton

Sätter på vattenkokaren i alla fall..

Thailand 08 skrev 2008-04-27 01:48:53 följande:

The är nog okej
  • Thailand 08
    Fjosok skrev 2008-04-27 01:51:36 följande:
    thailand 08: har aldrig sagt att ditt sällskap inte duger. Kanske är mitt sällskap som irriterar då du reagerar så på att man bara skriver att det inte händer saker i tråden.Säg bara till så är jag tyst.
    Nejdå varför tror du det?.Du är en go tjej o vi har snackat i andra trådar.Bamse gonattkram på dej.hörs imorgon.
  • Fjosok

Tjej?? :D

Tack själv :)

Nädå, no hard feelings, tyckte bara du verkade sned på nått som jag inte fattar riktigt.

Nevermind, sov gott!

(framgår väl ganska klart i min pres att jag är man hoppas jag)

:)

• Cantaton

Fjosok är inte tjej

Thailand 08 skrev 2008-04-27 02:00:42 följande:

Nejdå varför tror du det?.Du är en go tjej o vi har snackat i andra trådar.Bamse gonattkram på dej.hörs imorgon.
Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på