• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • Cantaton

Godnatt! I värsta fall kan du få lite tigerbalsam av mig Fast jag vet ju inte ens var du har ont så... vet att du berättat nångång, men minns inte. Jag har starka värktabletter också för den delen

Thailand 08 skrev 2008-04-27 02:12:05 följande:

Aj då! Skit samma . noll koll från mej!Gjort bort mej 1 gång till på 2 timmar.men hur som helst natti natti tjejer o killar jag har sån värk så jag vet snart inte vart jag ska ta vägen.Testar med sängen ,funkar inte det så blir det dator igen
  • Cantaton

Håller verkligen med dig angående "vilket som". Men jag hade aldrig reagerat på symbolerna, som sagt. Hihi

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-27 02:13:18 följande:

Hmmm Fjosok är ganska könlöst för mig faktiskt... Alltså det hade kunnat vara vilket som, man eller kvinna Finns så många roliga och originella nick här inne att man inte har en aning om när det är vilket liksom så det är ju tur att de där symbolerna i hörnet finns. jag tittar alltid på dem för att vara säker
  • Anja 19 juli 2008

Thailand08

usch då det låter inte alls kul

• Fjosok

Fjosok är en av rövarna i ronja

Nåväl, nevermind ...

• Anja 19 juli 2008

jaaaa just det!

visste att jag kände igen det... En av RÖVARNA *asg*

förlåt, jag har sån torr humor, fniss... speciellt när jag blir trött...

• Cantaton

Jasså? Minsann Men jag är lite efter vad gäller Ronja. Har precis insett att Tommy Körberg spelar en av rövarna

Fjosok skrev 2008-04-27 02:14:58 följande:
    Fjosok är en av rövarna i ronja Nåväl, nevermind ...
  • Cantaton

Haha, vem har INTE det?

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-27 02:15:44 följande:

förlåt, jag har sån torr humor, fniss... speciellt när jag blir trött...
  • Anja 19 juli 2008

Nämen Cantaton

Ronja när faktiskt en av mina absoluta favoriter av Astrid Lindgren. Jag gråter från början till slut. Älskar Ronjas pappa. Han är en stort barn och hans kärlek till Ronja är såååå rörande!!

• Fjosok

Ali Baba och dom 40 rövarna ...

undrar hur många studentspex som drivit med just det

• Anja 19 juli 2008

Haha det är sant... kan sitta vid datorn och fnittra för mig själv åt de mest töntiga saker

Försvann du Fjosok?

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på