• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • Anja 19 juli 2008

Nä där var du!

Haha de fyrtio rövarna *asg*

• Fjosok

höll ju på att få en tillsägelse på en liknande sida en gång när jag postade en länk til en video med Mr Methane.

Då snackar vi låg humor

• Cantaton

Jo, det kan jag hålla med om. Vet faktiskt inte vilken min Lindgren-favorit är. Vet bara att jag aldrig har kunnat se klart "Mio min Mio". Den har varit för läskig Men å andra sidan har jag nog inte testat att se den sedan jag var 9-10. Kanske klarar av att se den nu.

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-27 02:18:10 följande:

Nämen CantatonRonja när faktiskt en av mina absoluta favoriter av Astrid Lindgren. Jag gråter från början till slut. Älskar Ronjas pappa. Han är en stort barn och hans kärlek till Ronja är såååå rörande!!
  • Anja 19 juli 2008

Ah anal och fishumor va

hihi

• Fjosok

Haha, vi såf Mio min mio med tredjeklassare på jobbet för två år sedan. När riddar Kato komemr in så ska det ju vara superläskigt, men då började dom flesta ungarna garva och prkade och skrek.

"Kolla, det är ju Saruman"

Christopher Lee är ju aningen mer känd för sin roll i sagan om ringen som ALLA ungarna hade sett

• Anja 19 juli 2008

Cantaton

haha ja, du klarar kanske nu. Du får hålla någon i handen

En film som jag alltid tyckte var otäck var Bröderna Lejonhjärta. Mio min mio har jag sett men gillar den inte så mycket.

• Anja 19 juli 2008

Fjosok

haha... barn är roliga

• Fjosok

Ja, en engelsk pruttoman som är känd för att kunna spela nationalsången samt Greensleeves med pruttar.

Helt sjukt roligt om man är på det humöret

• Anja 19 juli 2008

Fjosok

haha... Låter som en verklig talang

• Cantaton

Haha

Fjosok skrev 2008-04-27 02:22:13 följande:
    Haha, vi såf Mio min mio med tredjeklassare på jobbet för två år sedan. När riddar Kato komemr in så ska det ju vara superläskigt, men då började dom flesta ungarna garva och prkade och skrek."Kolla, det är ju Saruman"Christopher Lee är ju aningen mer känd för sin roll i sagan om ringen som ALLA ungarna hade sett
Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på