• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • matildaochniklas

jag är på jobbet o hoppas på att få gå hem snart!

• Rosenpetunia

Krya på dig, Cantaton!
    Te och vitlök borde göra susen

C-uppsatstider är stressiga tider, kanske därför det är ännu svårare att bli helt kry? Lycka till med uppsatsen

• Rosenpetunia

Krya på dig, Cantaton!

C-uppsatstider är stressiga tider, kanske därför det är ännu svårare att bli helt kry? Lycka till med uppsatsen

• Rosenpetunia

Krya på dig, Cantaton!

• Rosenpetunia

Krya på dig, Cantaton!

• Rosenpetunia

OOPS och fniss och allt annat

• Fjosok

Rosenpetunia: SPAM!!!!

hej på er förresten :)

Cantaton: jag började på musikhögskolan när jag var 21, så du har tid

• Cantaton

Det var många krya på sig! Det ska jag nog bli frisk av

Rosenpetunia skrev 2008-04-29 22:03:32 följande:
    Krya på dig, Cantaton!Te och vitlök borde göra susen C-uppsatstider är stressiga tider, kanske därför det är ännu svårare att bli helt kry? Lycka till med uppsatsen
  • Rosenpetunia

Hej hej

Precis, det blev många krya på dig där... Kan ju vara bra att repetera ibland... *fniss*
    Budskapet kom fram iaf
    Jag var för otålig helt enkelt, klickade på som bara den *he he*

• Cantaton

Tid, ja. Om man ser i "år kvar av livet" så. Idag fick jag ett mail om tips på ett jobb jag bör söka. Från en okänd människa. Det är lite mer jobb i sommar än jag hade tänkt mig, och därefter en månads heltidstjänst för att sedan övergå i 25h/vecka. Så en dryg halvtid. Jag funderar på om det kan vara bra och att satsa andra halvtiden på sjungandet.

Fjosok skrev 2008-04-29 22:05:17 följande:
    Rosenpetunia: SPAM!!!! hej på er förresten :)Cantaton: jag började på musikhögskolan när jag var 21, så du har tid
Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på