• Lapinette

Barnkarusellen

Vem vill vara med på barnkarusellen? Kanske funderar på att göra ett försök, ett avstamp och hoppa upp eller vem vet du kanske redan sitter där med den lilla i famnen? Här inne är vi ett gäng som har stött och blött detta med tantens månatliga besök, huruvida rosenrot kan hjälpa till, kiss på stickan eller kanske en sjuhärliga massa hormoner?

Nåja, de flesta av oss har faktiskt lyckats och flera trådbebisar har tittat fram sedan vår start sommaren 2006. Så numera innehåller denna sida även frågor som vilken barnvagn som rullar bäst i stadsmiljö och hur i helsike man får ungen att sova på nätterna!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Barnkarusellen
  • viktualia

Förresten!

Vackrast i Sverige:
    Dalslands djupa skogar och sjöar (framförallt en viss hemlig udde i en viss sjö...)
    Gotska Sandön
    Gotland (framförallt sydvästkusten med utsikt mot Karlsöarna)
    Roslagen (framförallt min kompis egna ö....)

• Mrs  B

Pirr! = BF 27/3 2008
    August = BF maj 2008
    Start september = BF 22/5 2008
    Clownis= BF 23/6 2008
    Junilejon= BF 8/7 2008
    Nattson= BF 17/7 2008
    Sweet= BF 20/7 2008
    Victory= BF 30/7 2008
    Tinga= BF 31/7 2008
    MWS= BF 31/8 2008
    Zozo= BF 11/9 2008

Stämmer listan??????

• Lapinette

Cissi - vad jag skrattar när jag läser dina fylleinlägg "hejj HEJJ LAPPIX YNGEL".

Superbra med en BF-lista för jag har noll koll när det är dags för alla här inne och den jag hade i Word var inte uppdaterad på länge.

• Nu är jag fruLlan

Hejsan tjejer
    Har inte en susning att läsa ikapp så jag försöker inte ens
    trist. Har ju varit bortrest utan dator och sen ingen tid...

Dock har jag skummat för att få reda på läget för lappis. 9 ÄGG!!!!!!!
    Är inte det bra ?
    det ¨låter skitbra i mina öron iallafall.
    Åhhhhh vad jag håller tummarna för att det ska fortsätta bra nu!

Cicci: grattis till att victor sogver så himla bra. Faaaan avd skönt - Äntlige . Grattis gumman.

Ha ha ha
    jag har också druckit en del vin men jag tror inte jag är i närheten av lika mycket som cicci...
    jag prickar ju rätt på de flesta tangenterna iallfall
    ha ha ha

I morgon bär det av till syrran så nu blir det ett gäng dator fria dagar igen. Så det är bara att acceptera....
    jag kommer att ha missat en hel del.

BS:
    usch det låter riktigt jobbigt det där med era nätter...
    fyyyyy att behöva amma såååå ofta. Låter som en dålig vana för så hungrig kan hon vel inte vara va? INte så hon behöver äta en gång i timmen.
    Men usch gumman hoppas ni får ordning på det där. Det låter sjukt jobbigt.

Borren håller på att få sin tredje tand ( en framtand) så han är inte så intresserad av mat för tillfället vilket känns lite jobbigt. Man vill ju gärna att de ska äta de små liven. Men men han är ingen stor ätare i vanliga fall heller. och han är ju glad och pigg ändå, så han får vel leva på luft.
    Annars håller vi på att vänjuer hono vid väklling och det går ganska så bra... små steg framåt.

jag vill ju sluta amma för att få igång mensen inför nr 2. Men jag har sååååå mcyket mjölk och får såna mjölkstockningar. men men det är bara att ta sig igenom.

Nåja.

Nu ska jag försöka läsa ikapp lite innan det är sovdags.

Håller alla tummar och tår för dig lappis.

kram på er alla och skål på dig cicci

• Lapinette

Frullan - nej, du verkar ju riktigt nykter i jämförelse med Cissi !

Tackar för alla tumhållningar här inne. Som ni redan vet så tar jag detta (fortfarande) med ro och stor pessimism. Känns attans så skönt att veta att samma dag som jag har testdag så åker vi till Hong kong. Superbra så man får något annat att tänka på.

• Page

Hahaha, en perfekt sida att komma in på! Ciccis fylleinlägg, Lappis 9 ägg, FruLlans närvaro och Vickans tips!

Hoppar in för att tala om att jag lever och frodas. Och frodas gör min mage. Har gått upp fyra kilo och samtliga har satt sig på magen. Blev faktiskt gratulerad till nytillskottet för inte så länge sedan, och skrattande blev jag tvungen lova och försäkra för den förlägna tjejen att jag inte är gravid utan att min mage har blivit lite tjock. Ingen porrbikini för mig i sommar!

Och Sweet, jag vet att det var ett bra tag sedan att du skrev om det, men grattis till snippan!!

• Lapinette

Hej Paaage! *vinkar febrilt*

Hur mås det? Så du är skengravid?! Det är jag med men det beror nog mest på äggen de plockade ut härom dagen. Känner mig lite svullen och öm.

• Page

Hej Laaapis! *rullar med buken*

Det mås bra! När ska äggen dit där de hör hemma?

• Lapinette

Imorgon, 13.45, ska det lilla blastocysten tillbaka....OM de inte ringer innan dess.

• Sweetstreet63

Heeeej alla gamlka Godingar!!!
    Surfade in lite här och hittade er på samma sida!!!

Cicci! FruLLis! och Page!!! .-p

Hahaha!
    Skönt inlägg Cicci!!!!!!!
    Känner för lite vin jag med faktis.t Kansake ska slå till på ett glas ikväll ändå?!
    Hehe!!!

FruLLis!
    Låter coolt att Borren får tänder nu!
    Passa nipplarna!!!!!

Och Page gumman!
    Härligt att du tittar in i tråden!
    Du är grymt saknad här!
    Tack för grattiset!
    Haha, jag vet ju att UL kan visa fel också, så man kanske får sig sitt livs överraskning den dagen det lilla barnet tittar fram...

Pinsamt för tjejen som trodde du var gravid...
    Usch fy så hemskt. För henne alltså!!!

Nu ska jag pacak ihop och ta mig hemåt i regnrusket. Jo för det regnar här. Blä!!!!!

Men det är härligt att det är FREEEEDAG imorgon!!!
    Och jag tror jag kasnke inte måste jobba så mycket i helgen! Jippie!!!!!

Förresten så kommer det gå skitbra imorgon Lappis!!!!!!!

och Pirr, jättekul att du kommer in här och berättar läget. Så vi inte börjar undra "i onödan"....

Svar på tråden Barnkarusellen