• Lapinette

Barnkarusellen

Vem vill vara med på barnkarusellen? Kanske funderar på att göra ett försök, ett avstamp och hoppa upp eller vem vet du kanske redan sitter där med den lilla i famnen? Här inne är vi ett gäng som har stött och blött detta med tantens månatliga besök, huruvida rosenrot kan hjälpa till, kiss på stickan eller kanske en sjuhärliga massa hormoner?

Nåja, de flesta av oss har faktiskt lyckats och flera trådbebisar har tittat fram sedan vår start sommaren 2006. Så numera innehåller denna sida även frågor som vilken barnvagn som rullar bäst i stadsmiljö och hur i helsike man får ungen att sova på nätterna!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Barnkarusellen
  • sweetstreet

Ok, början av juni är jag här!!!!

Cooooolt om ni kommer!!!

• sweetstreet

Nu ska denna drömmaren vakan och dra till jobbet.
    Sen som vanligt...
    men jag var ju så hiskeliga trött så det blev lite sovmorgon idag....

• nennesjuttioåtta

praktiskt är tråkigt! *tutar i näverlur*

• nennesjuttioåtta

Jag glömde min våning med takterass på Mahattan också (Du fixar väl en sån till mig rätt billigt ,va, Sweetstreet? Jag har inga höga krav mer än, som sagt, en groteskt cool utsikt)

• Telemarkgrrl

Fniss, jo men den skidåkningen kan man ju få ändå. Ska jag *bo* någonstans så gör jag det hellre i Frankrike än i USA eller Kanada. Fransmän är ju så söta, språket så fint och maten så god.

• Lapinette

Skulle vi ha så mycket pengar tar jag hellre in på flotta hotell när vi besöker övriga världen. Vill inte binda mig till ett par ställen.

• nennesjuttioåtta

ojojoj, Jag gillar ju västkusten också, hur ska jag ha tid att bo överallt?!?!?! OCH ÖLAND! Gotland! DALARNA; DALANA; DALARNA!!!!!!!! Utsikt över Siljan!!!!! Eller i en Hälsingegård i Järvsö!

aaaaaaaaaaaaahhh

• Lapinette

Telis - "Fransmän är ju så söta, språket så fint och maten så god". Ska berätta för min make .

• Lapinette

Förutom Stockholm - vilken är den vackraste platsen i Sverige?

• Zozo

Öh "fransmän är sa söta"?? Da har du banne mig inte jobbat med idioterna! *zozo kastar sig tillbaka i telefonen och skäller ut nästa inkompetenta jöns till fransman*

Sweet (var det väl?)
    Jag lâste att du skulle ut och köpa en thermos till duschen och funderade lânge och vâl innan jag lâste mig till termostat... *fniss*

Ga upp 25 kg, Ingen match för mig - det klarade jag med glans INNAN graviditeten och utan kanelbullar! Bläh!

Svar på tråden Barnkarusellen