hohoooo
hej alla glada!
Välkommen hem Nattson och Telis! Vet inte om jag vill höra något om skidåkning *klappar öronen* aaaaaahhhhoooaaabiiinggooooooooo men hoppas att ni haft det bra! (ja, telis har jag redan läst om, gaaaahhhh jagärinteallsavundsjuk
Härligt jobbat, Lappis! 9 fina ägg!!!!
Pirr! Snygg bild, vyn känns bekant! Jag kan också verkligen rekommendera Korsika, vi var i Calvi 2001 (2002 ???) och åkte också med Langley. Mitt drömresemål sen jag och syrran spelade "Chans" (ett frågesportspel för barn) och frågan "var föddes Napoleon" och svaret lät som Persika, som är så gott.
Vi klättrade upp på närmsta berget med ett kors uppe på, snorklade, hängde med på en canyoning-tur, hyrde bil och körde runt och njöt.
Och lycka till nu!! *styrkekramar, råkar peta krulltrumpeten i örat på pirr*
Såg Barnmorskorna igår kväll och stortjöt! Jag som inte är så blödig annars, men vilken fantastisk känsla det måste vara! ÅÅÅh vad jag önskar att vi också fick uppleva det! Min man gråter bara Kallur vinner ett häcklopp så jag anar vad han kan...
själv är jag snorig och hängig men det går nog snart över, får vi hoppas.
Pratade med ännu en vän i mitt tjejgäng som nu är i v 14. Alltså: 5 av 8 i samma gäng som är gravida, och jag är inte en av dem och jag (vad nu det har att göra i sammanhanget) började ju faktiskt först *surar* Det som stör mig mest är att ingen berättar för mig förrän v 12-14 fastän vi pratats vid flera gånger och de har förhört mig om allt mitt problem, men kan inte ens dryfta att de precis fått plus med all oro och förväntan. Nu känns det ju som att de bara luras, och att det knappast är av omtanke för mig som de väljer att avvakta med att berätta (att jag kanske skulle bli ledsen just då, men sanningen är ju att om det går bra med graviditeten så går den ju inte att dölja så länge, så varför vänta?) Äsch, jag blir en bitterfitta!! NOOOOOOO!!!!
sweetie, piss och pungbråtta, hehehhehe.
Jag försöker lobba för maken att vi ska åka till NY i sommar, han nickar och hmmar gillande men han är trög som fan. vi kanske kan ha en dejt då?
Nu ska jag börja jobba. Eller om vi ska fika först. Hmm...