Nenne & Frejis ? sicket elände att den rackarns tanten skulle hitta er den här gången också!
Hon kunde väl ha flugit vilse när hon ändå var på Blåkulla. Skönt att du, Nenne, har spolning på gång och Frejis ivf (är det i nästnästa cykel?
), så att det finns lite nytt att hoppas på framöver. Kramar till er båda!
Juni ? usch, vad otäckt att körde av vägen, men skönt att det slutade lyckligt.
Hoppas att bilen är hyfsat OK när ni väl får upp den också.
Lappis ? tack för tipset om RES; ska köpa den innan vi ger oss iväg.
Med tanke på att du känner av magen är det säkert många fina ägg på gång där.
Koko ? usch, mjölkstockning låter inte som något vidare trevligt tillstånd.
Det där med amning verkar vara en krokig väg med många fartbulor; inte bara sådär ?rakt fram? som det verkar ibland.
Liten ? vad skönt att du fått sova ordentligt!
Om Mindre verkligen vill något lär du ju höra henne fastän hon sover i ett annat rum, och så får du samtidigt fördelen av att själv kunna sova i lugn och ro också.
Telis ? välkommen hem från semestern, även om du kanske inte ville komma hem egentligen!
Låter som att ni haft en jättehärlig resa!
Muggles ? vi blev i princip bjudna på exakt samma mat hos svärmor häromdagen, som din man lagade i lördags. Verkligen gott, kan jag instämma i, även om jag fick nöja mig med mineralvatten i glaset.
Sweet ? ajdå, vad tråkigt att du fått brock!
Hoppas att det håller sig på mattan under graviditeten, så att du slipper operation. Jag håller verkligen med dig om att det är så himla frustrerande när det känns som att kroppen ?sviker? en. Liksom, varför måste de här bekymren av allehanda slag dyka upp just när man är gravid?
Jag förstår ju rent logiskt att det beror på den ökade belastningen, men det är ändå irriterande.
Det här med mitt blodtryck har verkligen satt sig i skallen på mig, och jag har förbannat min kropp många gånger om för att den inte ?samarbetar? bättre. Nu har jag i alla fall tagit det väldigt lugnt under påskhelgen, och jag hoppas att det ger effekt.