Å jag har inte hunnit nin här på ett tag! Mycket på jobbet. Hu!
Nus ka jag skriva lite kort bara innan jag drar till jobbet.
Lappis
Såg att du fått 7-8 prima ägg, klass 1 kvalitet!!!!!
Härligt!!!!!Inte ska du vara ledsen över antalet. Himmel! Dte var väl duper!
Och tänk på Koko som fick ut två, och men ett av dem blev ju befruktat och det var Conny!!!
Så mängden är verkligen itne allt. Bättre något färre, men god kvalutta!
Heja Påskkaninen!!!!
Tinga skönt att trycket inte stigit. Var inte orolig! Jag tror det kommer gå finemang!!!! Särskilt nu när du kommer dra ner lite på tempot också!
Vänner, cooooolt med Prinsen!
Liten såg när jag skummade igenom att du haft lite deppson-perioder. Skickar stor KRAM!!!!!!
Frejis!
Härligt att se dig i tråden också.
Hur mår kaninen (ja inte Lappis nu denna gången....
)
Mugglan,
jag vet inte vad man kan ge i påskägg. Kanske bio- eller teaterbiljetter annars??och vadå inte har tid att hänga i alla bloggar!!!????!!!
Vad pratar du för goja! Klart du måste hänga i MIN!!!!!
FruLLis,
skickar varm kram och hoppas det går vägen med släktingarna!!!
Kanske kan Borren stjäla lite uppmärksamhet oich få släkten på gott humör?!
MSW,
Oj vilketn tur du mår bättre! Det lät inte kul det där. Hoppas allt går bra nu och att du slipper må illa mer.
MrsB,
haha! Spindelmannen MED muskler!!
Hur gjorde du musklerna?????
Cicci och Vänner
Ha det så trevligt när ni träffas i Blekinge!
Själv är det som sagt mycket på jobbet nu. Puh!
Och här är man ju inte påskledig heller. Så det är vanlig jobbdag både idag och imorgon och på måndag. Jag har desssutom ett möte på måndag jag måste förbereda mig på. Inte något stort sådant, men ska träffa en av mina co-laborators och gå igenom min strategi. Så lite förberedelser måste till.
Plus att jag har celler som måste matas och fixas med i helgen så det blir nog helgjobb också. Men eftersom vi får Sverigebesök ska jag försöka att inte jobba så mycket i helgen iallafall.
Men så mycket påsk lär det inte bli....
Fast just nu känns jobbet kul igen! Det har varit lite motigt ett tag. Men igårkväll satt jag med maken i flera timmar och han hjälpte mig jättemycket att gå igenom en del av de saker jag haft problem med. Så nu har jag en ny nstrategi på gång och då känns det alltid roligt!!! Och spännande! Så just nu känner jag att om det inte vore för besöket skulle jag gärna jobbat hela helgen...!!!
Jag blir så otålig. Vill ha svar snabbt på om min nya strategi fungerar eller ej...!
Och är såååååååå tacksam och glad att maken ville lägga ner hela kvällen på mitt jobb...
Så himla gulligt!
Haha, det är kärlek det.... att sitta och vrida och vända på gensekvenser tillsammans...
Shit! Han är verkligen värd ett påskägg...
Nä nu måååååste jag rusa!
KRAAAAM till er alla
Och GLAD PÅSK!!!
LAPPIS håller tummarna så de blir gröna!!!!!!!!!!!!