• Lapinette

Barnkarusellen

Vem vill vara med på barnkarusellen? Kanske funderar på att göra ett försök, ett avstamp och hoppa upp eller vem vet du kanske redan sitter där med den lilla i famnen? Här inne är vi ett gäng som har stött och blött detta med tantens månatliga besök, huruvida rosenrot kan hjälpa till, kiss på stickan eller kanske en sjuhärliga massa hormoner?

Nåja, de flesta av oss har faktiskt lyckats och flera trådbebisar har tittat fram sedan vår start sommaren 2006. Så numera innehåller denna sida även frågor som vilken barnvagn som rullar bäst i stadsmiljö och hur i helsike man får ungen att sova på nätterna!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Barnkarusellen
  • Piggelin1

Skrattar av två anledningar - ett: detta att hon bjöd på Piggelin, två: JAG = TRÄNARE på SATS????!!!
    Gym är verkligen INTE min grej, möjligen Friskis & Svettis, men även det var evigheter sen senast... F&S är fö enda stället där jag inte känner mig helt fel - speciellt med tanke på min totalt outvecklade koordinataionsförmåga
    Näe, snabba promenader är & förblir min återkommande favvo. Måste berätta detta om SATS för mannen nu - han kommer att fnissa lika mkt som jag!

• viktualia

*fniss fniss*

ni är ju för skojiga!

hamnade i telefon en sväng!

Berns - hm... det lät intressant!!

• Lapinette

Piggelin - den där tränaren är grym på kordinatoner och dans!

Har samtidigt som jag varit här försökt att packa min väska inför Paris. Det blir inte mycket "vanliga" kläder utan högklackat och klänningar .

• viktualia

spanade lite på Berns sajt men blev inte så mycket klokare, jaja.. det visar sig vad jag får uppleva för spännande saker i storstan....

nu ska jag sova och lär inte titta förbi förrän i bästa fall på lördag eftermiddag. Sköt om er och ha det bäst och Lappis - jag håller tummarna HÅRT!!!! Mer minikaniner till Lappis!

• Piggelin1

Ja just det Lappis - flyger ni imorgon??

• Piggelin1

Nu började precis Gordon Ramsey's "Hells Kitchen" eller vad det heter på tv - tänkte titta på det. Tjingeling!

• Lapinette

Tittar också på Ramsey medan jag målar naglarna och fixar det sista. Visst imorgon efter jobbet bär det av till Paris. Ska bo inne i Paris första natten, gå till borgmästaren kl 12.00 och se vigseln och sen blir det hyrbil ut till "slottet" och kl 18:00 börjar festen. Testar jag minus (IGEN) ska jag partaja gärnet i helgen!

• Lapinette

Vickan - nej deras hemsidag gör en inte klokare.

• fru AM
    viktualia skrev 2008-03-06 21:17:41 följande:
    Under tiden som vi nyfiknar oss över hur det ska gå med Lappis så måste jag slänga ur mig en fråga.Jag ska, enligt plan A, bruncha med en kompis på lördag i Sthlm. Hon ville ses i city - nån som har nåt brunchställe på lager där i krokarna?!
    Vickan: Jag gillar att bruncha på Hotell Kung Carls bakficka (vid Stureplan - ingång från Norrlandsgatan)

Lappis: TUMMARNA!

Godnattkram till alla som vill
Svar på tråden Barnkarusellen