• Lapinette

Barnkarusellen

Vem vill vara med på barnkarusellen? Kanske funderar på att göra ett försök, ett avstamp och hoppa upp eller vem vet du kanske redan sitter där med den lilla i famnen? Här inne är vi ett gäng som har stött och blött detta med tantens månatliga besök, huruvida rosenrot kan hjälpa till, kiss på stickan eller kanske en sjuhärliga massa hormoner?

Nåja, de flesta av oss har faktiskt lyckats och flera trådbebisar har tittat fram sedan vår start sommaren 2006. Så numera innehåller denna sida även frågor som vilken barnvagn som rullar bäst i stadsmiljö och hur i helsike man får ungen att sova på nätterna!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Barnkarusellen
  • muggles

Ha, det är du och jag som har morgontidiga barn Vänner!

• Vännerfan

Hopp hopp?

Mmmm, gott med färskpressad apelsinjuice tyckte både jag och sonen. Japp, morgontidiga, men inte så farligt idag faktiskt. Tror nya vakentiden blivit 06.50. Iaf har det varit det 3 morgonar nu.

• Vännerfan

Vad tiden går sakta, var är hon???
    Firar eller är på SH? På SH eller firar?
    Dyyyyyying to know!

• fru AM

Jag tror vi får lugna oss. Hon kommer nog i och berättar oavsett vad det är. Måste ju vara jobbigt att vi ligger på och tjatar också!
    Vi får helt enkelt var nyfikna och coola hur svårt det än är!

• muggles

AM: är du på jobbet nu eller? Hur går det med era planer på nr2?

Lappis: förlåt att vi tjatar!!!

• Lapinette

Jag är här!!!

Vaknade 4:30 av att maken gick upp på toa. Passade då på att utföra testet en gång till och det visade fortfarande ett FETT MINUS. Så jag är med största sannolikhet inte gravid! Men jag var ju tvungen att följa min läkares order så nu har jag även lämnat blod på SH. Ingen sovmorgon här inte!

Så vad händer nu? Jo, jag fortsätter att spraya och inväntar besked från min läkare. Troligen blir det att fortsätta med spray och skjuta på behandlingen men visst är det skumt, ingen cysta och inte gravid! Vad är det då som är fel?

• fru AM

Lappis: Mycket skumt!!! Kan du ha testat "för tidigt"? Därav minuset? Mitt lilla hopp om en minihoppekanin finns fortfarande kvar som du märker ...

(Är det din man som springer på toa på natten så kanske det är HAN som är gravid )

Nej, men allvarligt - detta är ju MYSTISKT!´

FörvirringsKRAM

• Vännerfan

Verkligen skumt!!! Varför är slemhinnan tjock om du inte är gravid liksom??

Fy, vad tråkigt!!! Men jag behåller hoppet ett tag till. Men förstår om inte du gör det.

Försök nu ha det så underbart i Paris!

Många kramar!!!

Svar på tråden Barnkarusellen