• Lapinette

Barnkarusellen

Vem vill vara med på barnkarusellen? Kanske funderar på att göra ett försök, ett avstamp och hoppa upp eller vem vet du kanske redan sitter där med den lilla i famnen? Här inne är vi ett gäng som har stött och blött detta med tantens månatliga besök, huruvida rosenrot kan hjälpa till, kiss på stickan eller kanske en sjuhärliga massa hormoner?

Nåja, de flesta av oss har faktiskt lyckats och flera trådbebisar har tittat fram sedan vår start sommaren 2006. Så numera innehåller denna sida även frågor som vilken barnvagn som rullar bäst i stadsmiljö och hur i helsike man får ungen att sova på nätterna!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Barnkarusellen
  • Nu är jag fruLlan

Lappis:
    Läste om ditt gyn besök och tester osv.
    Jag håller nu tummarna allt vad jag bara kan för ett pluss på testet i morgon.
    åhhhh'
    Hoppas hoppas hoppas

Håller alla tummar !!!!!

Måna miljoner kramar!!!!!!!!!

• Nu är jag fruLlan

Godanatt AM
    och godnatt alla andra så klart

• Lapinette

Kram tillbaka Frullan och alla ni andra. Ha inte för höga förhoppningar...ni vet hur det oftast går med dessa.... rakt åt pipsvängen! Suss gott!

• sweetstreet

WHAAAAAAT!?!?!?!?!?!?!??!

Här sitter jag och försöker skumma ikapp alla tusen sidor... och vad ser jag?!?!? LAPPIS!!! En tjock slemhinna!!!!! Det låter såååååå vackert i mina öron!!!!!! (man är ju lite skadad efter all tid här inne och allt jobb i barnverkstaden... ).

Men det är ju helt ooooootroligt spännande!!! My God!!

Kjag håller alla tummar och tår och fingrar och fan och hans moster nu!!!!

Och så håller jag även med Frejis!
    En massa vatten som späder ut urinet. Låghormonare... Det finns ju flera skäl till att ett test visar negativt ju.

Å nu vill jag veta!!!!

• sweetstreet

Men jag lär ju sova gott när det är morgon i sverige.

Men Lappisgumman! Jag förstår även din inställning till detta och att du inte tar ut något alls i förskott. Men jag hoppas ändå allt vad tygen håller!

Och så vill jag önska dig en underbar helg i Paris! För jag lär som sagt inte hinna in i tråden innan du drar dit.
    Hoppas på en rolig men "torr" (!) fest för dig där!!!!!

• sweetstreet

Vickan,
    skönt att tanten kom men jobbigt att du har så ont. kram!

Mugglan,
    tack för kommentaren på bloggen!

Nej jag ser inte när folk kommenterat så jag går in med jämna mellanrum för att kolla detta. Kanske kan man ställa in så man får e-mail också, men jag föerdrar nästan att kolla själv.

Junilejon!
    Kul att se dig här inne igen!
    Trist att du mått dåligt och sedan haft dataprobelm... men bra att du är tillbaks i cyberrumden igen nu!
    Om du vill ha adresen till bloggen så kan jag maila den till dig. Tror jag fortfarande har din mailadress.

Tinga,
    det lär bli en jättekul kväll tror jag. Gillar Schyffert!

Telis,
    jag missade dig. Nu är du väl och skidar för fullt (elller var det läser...? ) men kasnke loggar du in ändå för att kolla Lappis spännande "to be continued... cliffhanger?!"
    Så då vill jag skicka en liten hälsning till dig ändå och hoppas du snart kryar på dig! Som sagt lite alpluft kan säkert göra susen!!!

• sweetstreet

Nu blir det snart middag.
    kram!!!!!!

• Vännerfan

*Spanar liksom igår morse efter Lappis.*

Japp, detta är betydligt viktigare än att klä på sig och äta frukost!

• Vännerfan

Nä, nu svälter jag ihjäl. Måste gå och äta nu.

• muggles

Kollar om det är en minikanin på gång...?

Svar på tråden Barnkarusellen