Jamen, jädra SKIT, hade precis skrivit ett skitlångt inlägg, som bara försvann!!! Grrrrrrrrrrr
Brukar kopiera för det mesta, men missade det nu
Jag börjar om igen... I kortare version
Lappis - vad fasen är detta???? Hur skumt som helst, till & med läkaren pratade ju om att han trodde att du kunde vara gravid!
Alla vi här inne genomgår ju värsta berg- & dalbanan, hur är det då inte för din man & dig??! Skickar massor av KRAMAR!!!
Drömde förresten om dig & din man inatt. Ni hade lagt in en länk till en filmsnutt här på BT, där man kunde se er prata & konstatera att ni testat negativt igen. ...och sen ringde jag dig & tjötade en stund, men minns inte exakt vad som sades. Men eftersom jag INTE är ngn sanndrömmare, så var jag nästan helt övertygad om att jag skulle hitta ett PLUS när jag loggade in här på morgonen. J-a SKIT!
BS, förstår att du får lust att skänka bort Iris, det låter verkligen extremt jobbigt. Själv frågade jag mannen i onsdags morse som jag kunde abdikera från mammarollen & då hade vi inte alls haft lika många jobbiga nätter på raken som ni... När jag blir sliten så sprutar dessutom mina tårar för typ ingenting - skitjobbigt... Inatt hade A ett pigghetsryck igen, vaknade vid halv fyra, ammade & vägrade sen sova. Mannen var uppe & försökte få henne att somna i typ en timme, sen gav han upp & gjorde frukost till sig själv & till slut somnade A igen.
Här ska helt klart köpas ersättning idag, orkar inte med detta småsnuttande stup i kvarten på nätterna. Wish me luck!