• Lapinette

Barnkarusellen

Vem vill vara med på barnkarusellen? Kanske funderar på att göra ett försök, ett avstamp och hoppa upp eller vem vet du kanske redan sitter där med den lilla i famnen? Här inne är vi ett gäng som har stött och blött detta med tantens månatliga besök, huruvida rosenrot kan hjälpa till, kiss på stickan eller kanske en sjuhärliga massa hormoner?

Nåja, de flesta av oss har faktiskt lyckats och flera trådbebisar har tittat fram sedan vår start sommaren 2006. Så numera innehåller denna sida även frågor som vilken barnvagn som rullar bäst i stadsmiljö och hur i helsike man får ungen att sova på nätterna!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Barnkarusellen
  • nennesjuttioåtta

Mrs B
    nä, de är svåra att dressera. Vet inte vad som skulle funka för din man men jag hade möjligen satt honom i din situation så får han känna på hur det kan vara en några dagar utan hjälp. Och då får han inte ringa mamma. Hoppas Malte sköter sig hos doktorn!

Muggles
    Jajemän, här ska skottas!

• FruKjörling

Hej detta verkar vara en trevlig tråd så jag hoppar på !

• nennesjuttioåtta

Mrs B (igen)
    det enda jag har lyckats lära min man på de här 11 åren är att han ibland brukar föreslå att vi ska åka till IKEA och då blir jag jääävligt stolt.

Välkommen, FruKjörling!

• Tinga

Nenne - sorry, glömde kommentera! Vad skönt att du fått en tid bokad för spolning; lika bra att ta till de metoder som finns för att öka sannolikheten. Blir det insemination också, eller ni kör på sänghalmen den omgången också?

• nennesjuttioåtta

tinga
    Ingen fara! vi ska spola först, sen verkar det som att det är insemination en liten tid efter det om det inte banade väg för någon oväntat kvick rackare. Men jag blir ju så jäka otålig, vill skölja rent NUUU!!!!

• Lapinette

Ser att det var livat på tråden i natt, nattsudd med nenne och Frullan. Skoj men jag har bara lite flyktigt läst igenom. Är totalt manglad efter presentation nr 1. Tror jag bara ska "sitta" här och glo tills och ladda batterierna inför omgång 2 som är i eftermiddag. Ni kan inte ana hur mycket jag ser fram emot att denna dag ska vara över.

Vad mer, jo ingen mens i sikte! Tror dock att sprayen har börjat verkar för jag är sjukt trött. Spelar inte ens någon roll att solen lyser idag. Vill bara lägga mig ned och zzzzzzz.....

• Lapinette

Gällande slemhinneresultat vet jag enbart att jag hade typ 11-12 på min koll innan ÄP. Hörde att det var bra men just vid en IVF så bygger man ju upp alla värden så jag vet inte hur det ser ut när det är normalt. Fn...inget är normalt numera när man går på droger. Dåliga droger dessutom...nedåttjack istället för uppåt! Vad är det för skit man fått?

• BrudSommar2006

Hej FruKjörling, välkommen, vem är du?

Jag vill också ha tips om hur man får de små odågorna att somna om vid fem!!!

• Lapinette

Tänk att barn är så pigga och vi 35 + är såååå trötta (om jag utgår ifrån att alla i min ålder känner som mig)!

Svar på tråden Barnkarusellen