• Lapinette

Barnkarusellen

Vem vill vara med på barnkarusellen? Kanske funderar på att göra ett försök, ett avstamp och hoppa upp eller vem vet du kanske redan sitter där med den lilla i famnen? Här inne är vi ett gäng som har stött och blött detta med tantens månatliga besök, huruvida rosenrot kan hjälpa till, kiss på stickan eller kanske en sjuhärliga massa hormoner?

Nåja, de flesta av oss har faktiskt lyckats och flera trådbebisar har tittat fram sedan vår start sommaren 2006. Så numera innehåller denna sida även frågor som vilken barnvagn som rullar bäst i stadsmiljö och hur i helsike man får ungen att sova på nätterna!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Barnkarusellen
  • nennesjuttioåtta

kom just på att maken har mycket hårigare röv än jag också. Det är fan inte rättvist. Fatta vad man får frysa stjärt hela vintern på grund av detta? Jag som inte begåvats av naturliga fettdepåer borde ju i rimlighetens namn ha något velouraktigt på min fasta ärtrumpa som skydd mot nordanvind. Men då kanske det skulle se ut som att jag hade shorts made of kameler och då blir det nog inget ligga. Får väl fortsätta med mina fleecemamelucker tills evolutionen kommer ifatt.

• nennesjuttioåtta

frullan, det var inte alls meningen att du skulle få dåligt samvete för det! Avla på du bara!!!!!

• nennesjuttioåtta

jag siktar på trillingar för att få vara värst.

• Nu är jag fruLlan

näe ni....

det här duger inte
    nu ska jag ta och krypa ner och krama lite på en varm make.

ha det bra allihopa

och applåder och fladder med skinkorna åt er allihopa.

• nennesjuttioåtta

apropå ÄL-test är det dags att börja kissa nu i veckan för att se om vi kan måla in klumpedumpe i ett hörn där min mans tappra krigare kan få chansen att anfalla i grupp. Någon jävle borde ju överleva en eventuell motattack! Här ska fyllas!! *frrrmmmt AARSCHH!!!!

• Nu är jag fruLlan

nenne
    jag vet att du inte menade att jag skulle få dåligt samvete

jag är vel bara en sentimental jäkel trots allt

ett sus går genom tråden

wiihhiiiiii

skulle bråkstaken fruLlis vara sentimental

nääääeeeeeeeeeeeeeee
    snart går skam på torra land

förlåt jag har nog ätit dum piller

ja du nenne
    vad jag minns så var du snarare så tunn at du fick hålla i dig för att inte blåsa bort
    så helt klart skulle du behöva en hårig röv
    kanske skulle testa sånt där rogaine eller vad det heter som ska se till att håret växer

ett schysst fläta på vardera skinkan skulle nog vara snyggt till sommarens bikini tror jag

• nennesjuttioåtta

eller kanske prinsessan Leiahs knoddar på var skinka, fyller ut jeansen till ett schysst J-Lo göt. *googlar på hårstimuli*

• nennesjuttioåtta

*gäsp*

snön lyser vit på taken, endast frullan är naken.

Och nenne vaken. (shit höll på att skriva mitt riktiga namn, hur hade det sett ut??!?!?!)

• Oms
    Zozo skrev 2008-03-03 14:55:57 följande:
    Personligen fasar jag mest över att ha svärmor staende pa trappen med resvâskorna sa fort det börjar närma sig BF... Hon har tom avsagt sig frivilliga politiska uppdrag hemma i byn, för att hon ska vara TILLGÄNGLIG... Huva! Jag ska sätta upp staket, med taggtrad.. och hänglas..
    Zoz - du får se till att ha helikoptern startklar...
Svar på tråden Barnkarusellen