• Lapinette

Barnkarusellen

Vem vill vara med på barnkarusellen? Kanske funderar på att göra ett försök, ett avstamp och hoppa upp eller vem vet du kanske redan sitter där med den lilla i famnen? Här inne är vi ett gäng som har stött och blött detta med tantens månatliga besök, huruvida rosenrot kan hjälpa till, kiss på stickan eller kanske en sjuhärliga massa hormoner?

Nåja, de flesta av oss har faktiskt lyckats och flera trådbebisar har tittat fram sedan vår start sommaren 2006. Så numera innehåller denna sida även frågor som vilken barnvagn som rullar bäst i stadsmiljö och hur i helsike man får ungen att sova på nätterna!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Barnkarusellen
  • Telemarkgrrl

Nenne, jag har bara koll på FSH-värdet, det som säger om man har "trötta" äggstockar som inte orkar producera så många och bra ägg. Och där har du ett strålande värde, det ska ligga under 10. Så du är lååååååångt ifrån klimakteriet och borde ha en stor och bra äggreserv kvar som bara ligger och väntar på att bli befruktad.

Tjocklecken på livmoderslemhinnan varierar under cykeln, precis efter mens är den tunn eftersom man blött ut den gamla och sen tjocknar den på fram till ÄL och nästa mens. Jag har för mig att jag har haft runt 8 mm när jag har gjort VUL vid ÄL. Det ska vara normalt.

• Nu är jag fruLlan

nenne:
    hmmmmm
    fattar ingenting av dina värden och siffror
    s kan inte hjälpa till.
    Jag gissar dock att de inte anger promillehalter

hoppas dock att det är bra värden.

• nennesjuttioåtta

skrubba bort de fula och trötta, fixa fri passage och sen PANG rätt upp i krysset från blå.

• Telemarkgrrl

Nenne, dom kanske till och med kan göra ett hattrick? Vad sägs om trillingar?

• nennesjuttioåtta

sorry frullan , satt i telefon: *applåder*

• nennesjuttioåtta
    Telemarkgrrl skrev 2008-03-03 22:29:22 följande:
    Nenne, dom kanske till och med kan göra ett hattrick? Vad sägs om trillingar?
    undrar vad de har för målgest..?
  • Nu är jag fruLlan

angående råttfälla innanför ciccis pyamas
    (vilket förresten var en mycket bra ide)

så kom jag att tänka på hur olika det kan vara....

cicci måste sätta på sig en "ful-pyamas" för att skrämma bort inkräktare...

för vissa av oss andra skulle det vara bra mycket mer avskräckande om vi visade oss nakna

ha ha ha

• nennesjuttioåtta

frullan, din nakna buse, hoppas du på en Borre II till hösten...? Kommer du tillbaka på heltid hit då, eller? längtar!

Svar på tråden Barnkarusellen