Pappa
Är det någon som ska gör den engelska/anglosaxiska stilen och låter sin pappa lämna över dig vid altaret?
Det ska jag, tycker det är en fin grej.
Är det någon som ska gör den engelska/anglosaxiska stilen och låter sin pappa lämna över dig vid altaret?
Det ska jag, tycker det är en fin grej.
Den som funnits för mig jämt e ju min styfar, känner oxå det som självklart att han går in med mig, när min far tom funderar på OM han ska komma eller inte. Min far bor 23 mil ifrån mig men har skjuts hit med andra som e bjudna från min hemstad.Ändå så funderar han hm...knepigt. Det hade ju varit så roligt om han kom och gick med mig fram. Men men..man kan ju inte tvinga någon.
fru Bruhn skrev 2008-04-10 13:16:30 följande:
Men jag tror att styvisen skulle vara gladare om han fick! Har han dessutom funnits där mer så kasnke han "förtjänar" det mer?
Vad är det du funderar på om vem du helst vill? Är du rädd att din pappa blir arg om det blir styvisen?
Man e ju lite rädd om amn sårar någon. Min styvfar har 3 barn som inte är mina halvsyskon, undra vad dom säger. Nej nu har jag bestämt mig för att ringa upp min far och fråga, vill han inte då ligger det hos min styvfar som kommer att börja gråta av glädje, det vet jag.
Tack för era svar. vilken hopplös pappa va.
Lycka till! Hoppas han blir glad!!
Det är nog det bästa. Good luck!
Ja lycka till! Och hoppas han inser vilken godhjartad dotter han har
Rätt kul om man läser den här tråden från början till slut - vändningarna har varit många
Haha ja verkligen. Nu ar vi tillbaka pa brudoverlamning igen iallfall
Om min m2b och bestman har frack, kan min styvfar ha det oxå då eller ser det tokigt ut. Tänkte om han har annan färg på västen eller nåt. Någon som har erfarenheter av detta?