• Bluebride

Pappa

Är det någon som ska gör den engelska/anglosaxiska stilen och låter sin pappa lämna över dig vid altaret?

Det ska jag, tycker det är en fin grej.

• Svar på tråden Pappa
  • lillan31

Min syster är ensam tärna, hon kommer få panik bara av tanken att vara i blickfånget genom att gå före oss, för det är väl så det blir?

• lycklig78

Jag får som jag vill eftersom jag inte gifter mig kyrkligt. Först går jag och pappa, efter mina 2 tärnor... Framme står min blivande och best man.

• lillan31

Så hos er kommer tärnorna att gå efter dig o din pappa?
    kollar bara att jag förstått.

Vi får oxå som vi vill eftersom vår präst tyckte det var en fin idé. Han känner mig o min familj sen jag var bebis, så han vet att det inte finns några nervärderande tankar om ägande hit och dit i vårt val.
    Hade prästen inte godkännt det, så hade jag naturligtvis respekterat det

lycklig78 skrev 2008-02-12 21:29:11 följande:
    Jag får som jag vill eftersom jag inte gifter mig kyrkligt. Först går jag och pappa, efter mina 2 tärnor... Framme står min blivande och best man.
  • Vidalila

våra tärnor ska gå med våra bestmen sen komer jag och pappa. brudgummen går in själv.

• anirac1

rolig läsning.....
    ; )

jag har en tanke att bli framledd till min m2b fast inte av min far - finns inte finns i livet längre ... -
    Men min blivande ska gå mig tillmötes iaf så vi går en bit tillsammans till prästen
    en tanke ....
    har inte pratat med vigselförättaren än,,,

• Vidalila

det låter också fint!

anirac1 skrev 2008-02-24 14:24:51 följande:
    rolig läsning.....; )jag har en tanke att bli framledd till min m2b fast inte av min far - finns inte finns i livet längre ... - Men min blivande ska gå mig tillmötes iaf så vi går en bit tillsammans till prästen en tanke ....har inte pratat med vigselförättaren än,,,
  • crello

Min styvpappa ska överlämna mig Tycke oxå de är såå himla fint!

• fru Bruhn

Min pappa är lite osäker om han "vill" lämna över mig, han är nämligen JÄTTE blyg min lilla "papps". Det kommer förmodligen bli min styvfar, som funnits med i bilden sen jag var 3 år. Är nu 37. Känns helt okej.

• Nalle Puh 40

Självklart, det har jag sett fram emot länge...

• I hjärta J

Då jag inte har någon pappa så ska min storebror lämna över mig.
    Det såg han som en ära och blev jätte glad när jag frågade honom