Pappa
Är det någon som ska gör den engelska/anglosaxiska stilen och låter sin pappa lämna över dig vid altaret?
Det ska jag, tycker det är en fin grej.
Är det någon som ska gör den engelska/anglosaxiska stilen och låter sin pappa lämna över dig vid altaret?
Det ska jag, tycker det är en fin grej.
Min syster är ensam tärna, hon kommer få panik bara av tanken att vara i blickfånget genom att gå före oss, för det är väl så det blir?
Jag får som jag vill eftersom jag inte gifter mig kyrkligt. Först går jag och pappa, efter mina 2 tärnor... Framme står min blivande och best man.
Så hos er kommer tärnorna att gå efter dig o din pappa?
kollar bara att jag förstått.
Vi får oxå som vi vill eftersom vår präst tyckte det var en fin idé. Han känner mig o min familj sen jag var bebis, så han vet att det inte finns några nervärderande tankar om ägande hit och dit i vårt val.
Hade prästen inte godkännt det, så hade jag naturligtvis respekterat det
våra tärnor ska gå med våra bestmen sen komer jag och pappa. brudgummen går in själv.
rolig läsning.....
; )
jag har en tanke att bli framledd till min m2b fast inte av min far - finns inte finns i livet längre ... -
Men min blivande ska gå mig tillmötes iaf så vi går en bit tillsammans till prästen
en tanke ....
har inte pratat med vigselförättaren än,,,
det låter också fint!
Min styvpappa ska överlämna mig Tycke oxå de är såå himla fint!
Min pappa är lite osäker om han "vill" lämna över mig, han är nämligen JÄTTE blyg min lilla "papps". Det kommer förmodligen bli min styvfar, som funnits med i bilden sen jag var 3 år. Är nu 37. Känns helt okej.
Självklart, det har jag sett fram emot länge...
Då jag inte har någon pappa så ska min storebror lämna över mig.
Det såg han som en ära och blev jätte glad när jag frågade honom