Pappa
Är det någon som ska gör den engelska/anglosaxiska stilen och låter sin pappa lämna över dig vid altaret?
Det ska jag, tycker det är en fin grej.
Är det någon som ska gör den engelska/anglosaxiska stilen och låter sin pappa lämna över dig vid altaret?
Det ska jag, tycker det är en fin grej.
Da tycker jag verkligen ni ska kora filmkyssen - han bojer dig bakat o du sparkar liksom upp i luften med en av dina roda pumps. Det symboliserade tro, hopp o karlek forr i tiden.
nej nej jag ska vara helt villig men jag ska gallskrika!
Jag ska oxå låta min Pappa lämna över mig... Han har bara en dotter och 3 söner så jag tycker han ska få vara i centrum en stund på min bröllopsdag.
Bride in England skrev 2008-02-11 19:12:27 följande:
Bride in England skrev 2008-02-11 19:12:27 följande:
Men jag har sagt att han få ta det utanför kyrkan. Jag ljög och sa att det var förbjudet att kyssas i svenska kyrkor. Kul med lättlurade utlänningar
Haha ja det gjorde det sakert I allafall i min varld.
vilken diskution det har varit. alltså jag tycker det är en fin gest, dessutom tänker jag ha en kyss.
Av det jag har läst verkar en del fortfarande leva på medeltiden el åtminstonde 1800-talet och inte 2008.
ni som ska gå in med er far: står mannen därframme med marsalken/bestman och tärnan, eller går tärnan med pappa o mig?
för mig om jag får som jag vill blir det brudnäbb, 2 tärnor, jag & pappa