Pappa
Är det någon som ska gör den engelska/anglosaxiska stilen och låter sin pappa lämna över dig vid altaret?
Det ska jag, tycker det är en fin grej.
Är det någon som ska gör den engelska/anglosaxiska stilen och låter sin pappa lämna över dig vid altaret?
Det ska jag, tycker det är en fin grej.
Bride in England skrev 2008-02-11 18:33:18 följande:
hahahaha! den maste jag borja anvanda mig av.
nusse gotta hand it to you ! gjuten kommentar!
Vi kan forsoka men det kanske resulterar i varldens langsta och omojligaste trad
kan ni som vet mer inte beratta mer om kyssen. hur tanker du kring den nusse, det var val du som tog upp den tror jag.
Ahhh kan inte skriva fragetacken!!!!
Jag vet inte så mycket, bara att det för mig personligen känns tacky och lite oheligt liksom. Jag tänker kyssas på trappan utanför.
Jag vet ju att man kysser varandra i USA (och de hånglar loss på riktigt också), men det är hela atmosfären där, deras kyrkor känns inte som riktiga kyrkor.
Skulle vara intressant att veta vad prästerna tycker om det?!
Åååh kyssen...den symboliserar karlek for mig, vilket ar det vi firar pa var brollopsdag. Sa den ska definitivt med! Nusse, vad kanns oheligt med kyssen for dig? Jag menar alltsa inte hangel, utan en go puss pa munnen
Aha! vi pratade med var vigselforrattare om handslaget som finns med i den borgerliga cermonin, men han tyckte vi skulle kyssas istallet! fast handslaget kan vara lite sott tycker jag! Vi kan kyssas ocksa, och kora hela ryska posten / handtag, famntag klapp och kyss! fniss fniss
Hela grejen att kyssas i kyrkan känns fel liksom. Man ska ju vara kysk och inte tänka orena tankar
Sedan känner jag min m2b mycket väl, han kommer inte nöja sig med en puss, he will smootch me Han kommer att böja ner mig bakåt och hångla på riktigt!