• Bluebride

Pappa

Är det någon som ska gör den engelska/anglosaxiska stilen och låter sin pappa lämna över dig vid altaret?

Det ska jag, tycker det är en fin grej.

• Svar på tråden Pappa
  • Vidalila

men jag kan inte tanka mig att vara utan kyssen faktiskt! det har jag aldrig tankt pa faktiskt.

Menar du att det inte ar kotym att kyssas i kyrkan!

• Nusse
    Vidalila skrev 2008-02-11 18:56:46 följande:
    Aha! vi pratade med var vigselforrattare om handslaget som finns med i den borgerliga cermonin, men han tyckte vi skulle kyssas istallet! fast handslaget kan vara lite sott tycker jag! Vi kan kyssas ocksa, och kora hela ryska posten / handtag, famntag klapp och kyss! fniss fniss
    Ja, då känns det ju lite som en affärsuppgörelse nästan...
  • Bride in England

Men det hade ju varit frackt ju! Gora rena filmkyssen. Jag forstar inte riktigt vad som kanns orent med kyssen anda. Det ar val anda nastan lite hyckleri da man har gjort sant forut med sin m2b?? Sen ar ju jag iofs ocksa lite emot att folk som inte tror pa vad kyrkan star for gifter sig dar.

Nusse skrev 2008-02-11 18:57:00 följande:
    Hela grejen att kyssas i kyrkan känns fel liksom. Man ska ju vara kysk och inte tänka orena tankarSedan känner jag min m2b mycket väl, han kommer inte nöja sig med en puss, he will smootch me Han kommer att böja ner mig bakåt och hångla på riktigt!
  • Vidalila
    Nusse skrev 2008-02-11 18:57:00 följande:
    Hela grejen att kyssas i kyrkan känns fel liksom. Man ska ju vara kysk och inte tänka orena tankarSedan känner jag min m2b mycket väl, han kommer inte nöja sig med en puss, he will smootch me Han kommer att böja ner mig bakåt och hångla på riktigt!
    kysk och inte tanka orena tankar!!!! och vad har DU pa dig undertill! mormorstrosor och mammeluckor!
  • Nusse
    Vidalila skrev 2008-02-11 18:58:10 följande:
    men jag kan inte tanka mig att vara utan kyssen faktiskt! det har jag aldrig tankt pa faktiskt. Menar du att det inte ar kotym att kyssas i kyrkan!
    Man kysser varandra på kyrktrappan medan alla gapar och applåderar och kastar ris.
  • Vidalila

nusse

jag laste faktiskt om ett par som hade skrivit a deal is a deal i ringarna!

ang affarsuppgorelse!

• Vidalila

hahahaha

Ingen sager nagot, alla bara gapar!!!!
    hahahaha

• Bride in England

Chockade saklart eftersom man inte trodde nagot sant om bruden, kladd i oskuldsvitt o allt...eller oskulds-ivory

• Nusse

Bride in England skrev 2008-02-11 18:59:09 följande:

Men det hade ju varit frackt ju! Gora rena filmkyssen. Jag forstar inte riktigt vad som kanns orent med kyssen anda. Det ar val anda nastan lite hyckleri da man har gjort sant forut med sin m2b?? Sen ar ju jag iofs ocksa lite emot att folk som inte tror pa vad kyrkan star for gifter sig dar.
    [/citat]
    Vidalila skrev 2008-02-11 18:59:19 följande:
    [citat]
    kysk och inte tanka orena tankar!!!! och vad har DU pa dig undertill! mormorstrosor och mammeluckor!
    Nä, jag skojade lite! Det känns respektlöst för mig att kyssas i kyrkan, jag har gjort både det en och det andra med min m2b som jag inte tänker förevisa i kyrkan Inget fel med att kyssas, jag vill bara inte göra det i en kyrka. Jag skulle inte heller vara baraxlad eller barbent (minst strumpbyxor i alla fall, eller stayups=)).

Absolut inget ont om mormorstrosor, mormorstrosor rules!