Pappa
Är det någon som ska gör den engelska/anglosaxiska stilen och låter sin pappa lämna över dig vid altaret?
Det ska jag, tycker det är en fin grej.
Är det någon som ska gör den engelska/anglosaxiska stilen och låter sin pappa lämna över dig vid altaret?
Det ska jag, tycker det är en fin grej.
"Det var inte jag, det var hoooon, mamma!"
Ojoj diskussion pa hogsta niva.
speciellt hög är den ju när man till och med blir falskt anklagad...
So sorry, det var ju FredOchSara, blandade ihop *rodnar djupt*
Tycker du att vi ska ge oss ut i varlden o ta reda pa vad alla symboler star for, sa att vi inte anvander nagot som nagon annan redan har anvant for att symbolisera nagot annat?
Att ni orkar lägga energi på detta...
s[g nu att halva mitt inlagg f;rsvann. Mitt tangentbord har blivit rebelliskt och tar bort vilka bokst'ver det vill s[ jag l'gger ner diskussionen nu. Det jag skulle s'ga, om ni forstar vad jag skriver, var att tank om vi kunde slappna av lite och behandla varandra som vuxna blivande brudar som faktiskt star infor en av de viktigaste dagarna i vara liv. Att tex. saga att vi som valjer att ga fram med pappa inte ar palasta eller har kollat upp det ar val bara dumt och nedvarderande.
Detta skulle kunna bli en mkt intressant diskussion om folk bara kunde halla sig till en resepektfull ton och inte vara sa harda mot varandra. Jag vill jattegarna diskutera manga amnen som klommit upp har, te.x kyssen eller kronans betydelse, men jag kanner att jag inte vill pga stamningen. Jag hade en gang en trad dar alla som skulle gora nogot annorlunda, t.ex ga in med pappa hangde, och en sk. regel var att man skulle ha en shysst ton och konstruktiv kritik. Jag kanske ska starta den igen. har vill jag inte hanga mer i varje fall. Vi sager samma saker 100 ggr och f;rdjupar oss ju inte i sakfragor.
Naja. Over and out.
MissNiss skrev 2008-02-11 17:58:06 följande:
Innebär for vem?
Jamen, ert fria val har vi väl aldrig debatterat! Jag har aldrig uttryckt att jag tycker att kyrkan borde förbjuda brudöverlämning, jag tycker att det är upp till varje brudpar att besluta.