• Ammo

Glittertråden....tråd 748 :-)

Här fortsätter vår tråd som vi av någon anledning kallar glittertråden?!
    Vi som skriver här är Izunia, Yllo, BlueTopaz, Victory och jag Ammo. Vi gifte oss alla sommaren -06 men har funnit varann och kan inte slita oss från denna tråd som nu pågått i över 2 år!

Vi älskar alla bröllopsplanering så fråga gärna om tips och råd om ni vill tittar in. Just nu är det även en del barnsnack också, Yllo har "bonusbarn", Jag fick en son förra året, Blue T har en son på drygt 2 år, Iza och Vicky väntar sina första i juli

Har lagt in några bilder här på BT men annars kan ni se några fler här groups.msn.com/jessicamartin2006/pictures

• Svar på tråden Glittertråden....tråd 748 :-)
  • Ammo

Tack, han är ju min lilla goding

Åh vad spännande Karin!!!!!!!!!!!!
    Håller verkligen tummarna för er nu!
    Men det är ett mirakel att få barn idag, man ska inte ropa hej förens barnet är fött helt och friskt. Har tyvärr fått uppleva 2 hemska saker i min närhet sista månaden bara. Vill inte dela med mig av dessa med respekt av av era graviditeter. Men det enda rådet är, känn ordentligt varje dag, minsta avvikelse kolla upp det.

• Yllo

Kul att ni bestämt er Karin! Jag håller tummar och tår för att allt går vägen.

• Blue Topaz

Tack!!
    Har sedan igår kväll börjat få en riktigt äcklig metallsmak i munnen. Dock väldigt tidigt att känna sådant..
    Var hos gyn imorse och han bekräftade Ägglossning för en vecka sedan och allt såg "positivt" ut.
    Jag vill veta NU!!! ;)

Usch då Jess.. det lät verkligen inte trevligt.. Jag har dock läst det mesta som går att läsa om graviditeter och förlossningar så jag vet hur faktiskt ganska vanligt det är att något går fel..
    Vid varje ÄL som man prickar in och har sex har man bara 25% chans att bli gravid vid 30 år. 25% av alla graviditeter slutar i missfall (många så tidigt att man inte vetat om graviditeten dock). Och har man väl kommit över 12e veckan så kan väldigt mkt hända.. så absolut måste man njuta av varje dag! Jag oroade sönder mig genom Leos graviditet och gjorde säkert typ 8-10 ul på vägen! ;)

• Yllo

Usch jag börjar bli riktigt avundsjuk på er nu....

• Victory

Jag håller tummarna, Karin!

Jag har också hört hemska saker som man absolut inte vill ska hända. D är väldigt orolig, så fort jag säger att jag haft lite ont i magen blir han alldeles förstörd och tror att något är fel. Men själv tänker jag att det inte är någon idé att oroa sig. Händer något så får jag ta det då, händer det inte så har jag ju oroat mig i onödan. Oron gör ju inte risken mindre, menar jag. Men självklart hoppas jag varje dag att allt får gå bra.

Magbild kommer, har bara inte tagit den än... Jag tog en bild när jag fyllde år men den blev inte så bra så jag får göra ett nytt försök.

• Izunia

hej hej! Tittar snabbt in, åker hem imorgon.

Vad roligt att ni försöker igen Karin! =) Önskar er det bästa så allt går vägen!
    Här växer magen och babyn sparkar som en galning!

Jag tappade min mobil i går och är sååå frustrerad!!! =( Jag hade bilder på min gamla hund Pärlan där..och videoklipp. Är jätteledsen.

Jess, vad hemskt att dina nära och kära har haft tragiska upplevelser. Jag känner mer att man ändå måste fokusera på det positiva som kan uppstå istället för det negativa. Hoppas det går bättre i framtiden.

Nu ska jag gå och dricka fler virgin cocktails!

• Ammo

Hej! Rapport från "sjukstugan", nu har vi varit sjuka igen. hahaha, detta är helt ja rent ut sagt -sjukt! Vi är fasiken aldrig friska, man börjar ju skratta åt det.
    Men jo, vi har ju varit friska i ett par veckor nu, det var ju Martin som hade halsfluss.
    Men förra veckan åkte vi på magsjuka. Jag klarade mig lindrigt med endast magont och ingen matlust. Martin spydde i tisdags och har varit risig i magen sen dess.(tack gode gud att man har 2 toaletter!)Och i fredags spydde Lucas flera gånger.
    Nu är vi på benen igen, peppar peppar...få se hur länge.
    Har börjat känna mig lite förkyld, men får hoppas det inte blir något av det.

Vad synd på din mobil Iza, det är så jobbigt!

• Izunia

ahhh.. det räcker inte... Köket hade svämmat över när jag varit borta!! Tur att mamma tittade förbi och kunde stänga av vattnet vid huvudbrytaren! Men golvet är totalförstört och jag hoppas att försäkringsbolaget är snabba på att höra av sig...

Sen fick jag tid hos käkkirurgen för att dra ut visdomstand dagen innan jag åker till new york!! NO! Har ombokat men ska nog avboka.. jag vill inte dra ut nån tand! plus att det kostar 1800... och jag ska betala för min och mammas resa till usa och ny mobil... allt på en gång. Dessutom ska jag till frisören imorgon och slinga håret igen.. måste då jag är orange!

Karin!! Jag håller verkligen tummarna för er! Kul att ni har bestämt er!

Jag ska sätta in bilder ikväll!

• Ammo

Men jösses Iza, hur har det gått till?
    Hade du glömt kranen på? Är det golvet i köket som är förstört?
    Vilken otur du har! Allt på en gång!

• Izunia

Ja det är golvet i köket... hoppas det inte tar alltför lång tid att fixa. Jobbigt att vara utan vatten i köket och diskmaskin. Sen ska vi ju ha 40 års fest den 19 april så golvet får gärna vara fixat tills dess..

Ska lägga ut en bild nu!

Svar på tråden Glittertråden....tråd 748 :-)