Hej!
Galet, igår gick jag och ett anat par på stora båtmässan. Deras bar var plaetat till på tisdag den 4:e. och igår gick vi förstås och pratade hela dagen om det.
Hon hade känt lite lite lite molnande i magen men absolut inga värkar eller nåt.
Vi skilldes åt vid 15 tiden, då skulle de hem och sen iväg på middag.
KL 23 igår fick vi ett sms där det stod: "nu har vi blivit en familj, 20.04 föddes vår son, vi är alla lite chockade men mår bra, kram Tobbe och Lina".
HUr gick det till?!!!
Snacka om snabb födsel!
Har inte pratat mer med dem men är så nyfiken, de måste ju bara varit hemma och vänt!
En av mina absolut bästa kompisar ska ha barn 26 juli, det kan häda att det blir jag som får följa med på förlossningen istället för hennes sambo. Han har nämligen blod och sjukhus skräck.Han svimmar för minsta lilla droppe. Höll tom på att svimma förra veckan på UL bara för att sköterskan pratade om blodtillförseln, stackarn.
Han vill ju förstås vara med men risken att han fixar det är extremt liten. Och den enda hon skulle kunna tänka sig att ha med utöver honom är mig
Men det är långt kvar så inget är bestämt, men det vore rätt häftigt.
Vad tråkigt att du känner så för barnen Ylva. Men jag har förstått att det inte är lätt me bonusbarn. Syrran har ett och en kompis har 2 och ingen har någon vidare älskvärd relation till dem.
Men där ligger dock det största ansvaret på Bosse, han får ju verkligen se till att de uppfostras med respekt för andra mäniskor.
Vad sött av tanten att ge dig ringen, blev rörd när jag läste om det.
Iza, ska du verkligen åka slalom nu med magen?
Jag vågade aldrig det och ingen av mina kompisar har vågat heller. Men ma kan ju förstås, det är väl av rädsla, bara för att jag inte ramlat på 5 år så tänkte jag väl att då kommer jag göra det....
Sen säger de att balansen inte är den samma och att bäckenet får en ordentlig omgång i svängarna.
Ta det i så fall försiktigt!!!!
Åh vad jag är uttråkad nu, vi har storstädat och tvättar, men vill ut, trodde Martin hade slagit sig hårt när han föreslog att vi skulle åka till Ikea!!! Så vi kanske åker dit en sväng sen när lilleman vakanat.
Har lagt i några kort till här i galleriet på honom.