Du hittar bilderna på bildgalleriet där du var, men istället för standardbilderna så väljer du starka bilder, där finns de.
Du är jättefin Vicky!!!
Jag vet att jag inte ska vara allt för missnöjd men man ser inte ut som förut och det känns inte kul att se dessa hemska förändringar
Blev ännu mera deppad nyss. Pratade med en kollega på jobbet.
Fick reda på fler saker som jag inte hade en aning om. Dels har alla fått varsin ny bärbar dator som de får behålla privat, som tack för ett bra jobb under hösten, hallå....mina 3 år då?
Vi har fårr vissa skrivare som blivit gamla men aldrig i närheten av en bärbar dator!
Sen har de haft löneförhandlingar, och ingen har sagt ett pip till mig. Jag jobbade faktiskt halva förra året samt att man har rätt till höjning trots mammaledighet.
SEn ska vi ev få ett bonussysten som mäter det vi gör, kan vara positivt men jag är less på att kämpa och kämpa om sånt, jag vill bli belönad för det jag gör ändå.
Sen ska en av de kontoansvariga byta tjänst (men är kvar på företaget)hon är guld värd och jag började nästan gråta när jag hörde det. All försäljning kommer rasa utan henne
Vad mer....jo han som har min tjänst är tydligen hur grym som helst, gör ett dunderjobb...känns ju inte heller kul att ta över sen.
Skrev till en på kontoret nyss få se om han svarar och har lite mer info till mig. Bara för att jag "råkade" få barn så existerar jag tydligen inte.Jag har ju inte slutat. Ingen hör av sig och frågar hur jag mår, jag får inga saker, jag får ingen höjdlön osv.
Nu vaknade lilleman, tur att man har den solstrålen i mitt liv i alla fall.
Just nu känner jag inte alls för att gå tillbaka.