Aj då Iza, låtere inget bra med din rygg. Men får du knäcka nu så sent i graviditeten? Jag fick inte det...
Var hos sjukgymnasten i går och fick ett nytt träningsprogram som ska stärka min rygg också. Knäcker den varje månad jag är där....
Jag är missnöjd med det mesta men de delarna som är fruktansvärda är magen och brösten
Det enda jag alltid (förlåt skrytet) varit stålt över på min kropp är just brösten och nu är de helt förstörda. De var stora fasta och fylliga, nu är de små och säckiga. De har inte blivit taxöron, så illa är det inte men hälften är borta känns det som
Och magen putar ut som om jag var i v 22, inget skämt! Den hänger alltså inte utan är som en ballong.
Men vi ska verkligen ta tag i detta from typ måndag. Jag var superledsen igår, det bara rann över. Man försöker ju bita ihop. Varje gång jag ser mig i spegeln så går det ju inte att blunda. Hade mitt bäcken bara varit ok så hade jag toktränat eller nåt men det går ju inte.
Idag har inte heller varit min dag.
Började med att Lucas sov endast 45 min istället för 90, sen åkte jag och hämtade mamma för att vi skulle ut och handla. Då bajsar han i bilen så jag måste byta i bilen, han gallskriker. Kommer till Ikea och har då glömt plånboken, får låna av mamma.
Åker hem och hämtar plånboken och åker sen för att handla mat, tar ut min lilla sittvagn ur bilen och kommer sen på att Lucas kan ju åka i kundvagnen, så när jag ska fälla ihop den kärvar den så jag tar i, då går hela jävla handtaget av! Blir både förbannad och samtidigt ledsen, får verkligen hoppas att det går att köpa ett nytt för en billig peng annars får vi slänga vagnen som vi köpte i höstas..
In och handla, kommer hem, Lucas är hungrig och trött så han gallskriker medan jag måste packa upp kylvarorna samtidigt som jag håller på att kissa på mig och svetten forsar.
Han fick mellis, phu, sen blev det lugnt.
Martin kom en halvimme senare så nu är han ute och går med honom (i den hela vagnen).....Behövde lite lugn och ro innan jag hoppade från balkongen...
I morgon kommer mina kompisar från Malmö förbi på dagen, de ska ha barn om 5 veckor så de passade på att åka hit och hälsa på alla deras kompisar innan.
SEn på kvällen kommer några andra kompisar på middag.