Konstigt, jag har inte haft problem med BT en enda gång..??
Tråkigt att höra Ylva.. Vi går också upp och ner, men så har vi alltid varit. Hoppas verkligen att han fattar att ett förhållande innebär ständig diskussion!
Iza, tänk på att det är 3-4 mån beställningstid på barnvagnar bara! Vad hade du tänkt köpa?
Jag var med om exakt samma sak med min bästa vän när jag fick barn, sååå tråkigt och ledsamt =( Vi pratar inte längre tyvärr. Hoppas verkligen att ni lyckas bättre! =)
Jag vet inte.. jag orkar inte riktigt sitta på nätet på kvällarna längre, det är så mkt jobb på dagarna och jag ska hinna med så himla mkt på fritiden att orken och tiden inte riktigt räcker.
Har fortfarande värsta ångesten över ett barn till.. Vi har bestämt oss till 90% att vi vill ha ett till, men när?? Är rädd att det blir problem med jobbet om jag blir gravid och sen ska vara mammaledig. Trivs så oerhört bra med mitt jobb och vill absolut inte att något ska förändras nu när jag lyckats ta mig så långt.Det är bara på papret som inget förändras, jag vet ju att det blir stora förändringar i verkligheten. Är livrädd att de tar in någon annan som kanske förändrar allt jag byggt upp, och tänk om den personen skulle vara bättre än mig!? Hua..
Men, när bopparna är 6mån i slutet på mars kanske vore en bra tid att försöka igen? Då kommer Leo vara drygt ca 3,5år när nästa kommer (om det går).
Nä, nu måste jag fixa naglarna!
Kramiz!