• grabbarna

ny tråd för budget runt 15-20 000:-

jag har förstått att jag inte är ensam om att vilja hålla den budgeten och nu när det börjar närma sig tänkte jag att vi skulle hjälpa varandra framöver...ska kolla genom nån gammal tråd och lägga ut lite av dom tipsen här senare också

• Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-
  • SusanneLee

Jag vet inte hur jag ska göra med strumpor. Har ingen hälrem på mina skor och glider ur om jag har strumpor på mig. Någon som har något tips på vad jag kan göra för att ha strumpor på mig och ändå inte glida ur skorna? (Vill inte köpa nya skor...)

• helene306
    SusanneLee skrev 2008-03-08 17:59:27 följande:
    Jag vet inte hur jag ska göra med strumpor. Har ingen hälrem på mina skor och glider ur om jag har strumpor på mig. Någon som har något tips på vad jag kan göra för att ha strumpor på mig och ändå inte glida ur skorna? (Vill inte köpa nya skor...)
    Behöver du ha strumpor på dig? Funderar på om det finns något gummiliknade att sätta under strumpan eller fästa i skon som gör att foten inte glider ur typ liknande gummiskydd man lägger under mattor för att man inte ska halka på dom.
  • eveluscious

FY vad jag är besviken nu! Har i flera veckor planerat att jag och mamma skulle åka till Zari i Degerfors och prova klänning. Sagt och gjort; idag åkte vi. Kommer dit, går in. Då är det redan en tjej där. Efter ca. 8min kommer butiksbiträdet fram i förbifarten och frågar

"Hittar du något?"
    "Ja ni har jättemycket fint" sa jag.
    "Ja...du ser ut att va en storlek 44 och i den storleken har vi inte så mycket" spottar hon ur sig...."När ska ni gifta er?"
    "Nästa år" berättar jag
    "Ja då kan jag inte prioritera dig" säger hon och går iväg.

Jag och mamma gick direkt därifrån mycket besvikna! Hade ändå åkt en timme...Ok att hon kanske måste hjälpa den andra bruden mer. Men varför så otrevlig?

Åkte till Klädestjänst och provade några klänningar men de hade inte såmycket kvar pga. utförsälningen....usch...känner mig så besviken, ful och obetydlig. Kommer INTE rekommendera Zari!

• eveluscious

Sen har jag insett att vår budget omöjligt kommer stanna på 20 000:-...snarare 25-30 000:- inkl. allt. Men hoppas jag får stanna här ändå`då vi ska försöka banta ner den och snåla så gott det går...?

• Nufsan

Gud så dåligt! Jag hoppas verkligen att du INTE hyr/köper din klänning där!

eveluscious skrev 2008-03-08 20:38:45 följande:
    FY vad jag är besviken nu! Har i flera veckor planerat att jag och mamma skulle åka till Zari i Degerfors och prova klänning. Sagt och gjort; idag åkte vi. Kommer dit, går in. Då är det redan en tjej där. Efter ca. 8min kommer butiksbiträdet fram i förbifarten och frågar"Hittar du något?""Ja ni har jättemycket fint" sa jag."Ja...du ser ut att va en storlek 44 och i den storleken har vi inte så mycket" spottar hon ur sig...."När ska ni gifta er?""Nästa år" berättar jag"Ja då kan jag inte prioritera dig" säger hon och går iväg.Jag och mamma gick direkt därifrån mycket besvikna! Hade ändå åkt en timme...Ok att hon kanske måste hjälpa den andra bruden mer. Men varför så otrevlig?Åkte till Klädestjänst och provade några klänningar men de hade inte såmycket kvar pga. utförsälningen....usch...känner mig så besviken, ful och obetydlig. Kommer INTE rekommendera Zari!
  • weinlove
    FY vad jag är besviken nu! Har i flera veckor planerat att jag och mamma skulle åka till Zari i Degerfors och prova klänning. Sagt och gjort; idag åkte vi. Kommer dit, går in. Då är det redan en tjej där. Efter ca. 8min kommer butiksbiträdet fram i förbifarten och frågar"Hittar du något?""Ja ni har jättemycket fint" sa jag."Ja...du ser ut att va en storlek 44 och i den storleken har vi inte så mycket" spottar hon ur sig...."När ska ni gifta er?""Nästa år" berättar jag"Ja då kan jag inte prioritera dig" säger hon och går iväg.Jag och mamma gick direkt därifrån mycket besvikna! Hade ändå åkt en timme...Ok att hon kanske måste hjälpa den andra bruden mer. Men varför så otrevlig?Åkte till Klädestjänst och provade några klänningar men de hade inte såmycket kvar pga. utförsälningen....usch...känner mig så besviken, ful och obetydlig. Kommer INTE rekommendera Zari!
    Usch vad taskigt. Det är väl liksom bara bra att va ute i god tid. Hoppas du hittar ett bättre ställe där dom är trevligare, med minst lika fina klänningar. Håller tummarna
  • helene306

eveluscios. Fy vilket dåligt bemötande ni fått! Nog för att hon kanske var upptagen med en annan kund, men för det behöver man inte vara otrevlig!

• eveluscious

nej så kände vi också....usch för Zari! En del borde inte få jobba bland andra människor

helene306 skrev 2008-03-08 22:23:39 följande:
    eveluscios. Fy vilket dåligt bemötande ni fått! Nog för att hon kanske var upptagen med en annan kund, men för det behöver man inte vara otrevlig!
  • Ullrika

Fy ja man undrar ju hur en sån person får jobba i en butik. Hoppas du hittar drömklänningen nån annanstans.

Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-