• grabbarna

ny tråd för budget runt 15-20 000:-

jag har förstått att jag inte är ensam om att vilja hålla den budgeten och nu när det börjar närma sig tänkte jag att vi skulle hjälpa varandra framöver...ska kolla genom nån gammal tråd och lägga ut lite av dom tipsen här senare också

• Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-
  • eveluscious

Tänkte en slöja som fästs i nacken och går ut över golvet...letar febrilt efter mormors men kan INTE hitta den! *morr* Tänkte att slöjan har ju samma material som kjolen så att det blir som en "helhet" sen tar man bara bort slöjan på kvällen och kan dansa obehindrat
    Dansa med släp...släpet går ju att fästa upp bak och så finns det en sån där liten "krok" som man kan fäst runt fingret så släpet hålls uppe!

kikalt skrev 2008-03-09 19:52:34 följande:
    eveluscious: jättefin klänning, vilka fina former det var på den och supersnyggt med tyget som ligger utanpå (vad det nu kan kallas )! Hur lång är en lång slöja?
  • kikalt

weinlove: men vi har ju förlovningsringarna och om man nu vill symbolisera till andra att man är kär och trogen, så borde väl dom ringarna fungera. Jag trivs jättebra nu med att använda min förlovningsring igen!

eveluscious: jag tycker absolut att du kan ha en sån slöja till klänningen! Dessutom praktiskt att du kan haka av den till festen sen när du ska svira loss. Hoppas att du hittar din mormors slöja!

• Troll1

Vilken härlig bild (bruden på stranden.)!

• weinlove
    kikalt skrev 2008-03-10 08:53:19 följande:
    weinlove: men vi har ju förlovningsringarna och om man nu vill symbolisera till andra att man är kär och trogen, så borde väl dom ringarna fungera. Jag trivs jättebra nu med att använda min förlovningsring igen! eveluscious: jag tycker absolut att du kan ha en sån slöja till klänningen! Dessutom praktiskt att du kan haka av den till festen sen när du ska svira loss. Hoppas att du hittar din mormors slöja!
    självklart fungerar dom. mena inget illa. personligen känner jag att vigselringen betyder väldigt mkt för mig.
  • kikalt

Jag frågade sambon eftersom jag tyckte att han såg konstigt ut och då sa han att han inte tyckte att det kändes alls konstigt om vi inte köpte nån ring, så nu slipper jag oroa mig. Förstår att ringen betyder jättemycket för dig som för många andra, eftersom det känns så fint för mig att börja använda förlovningsringen igen.

• weinlove
    kikalt skrev 2008-03-10 13:28:49 följande:
    Jag frågade sambon eftersom jag tyckte att han såg konstigt ut och då sa han att han inte tyckte att det kändes alls konstigt om vi inte köpte nån ring, så nu slipper jag oroa mig. Förstår att ringen betyder jättemycket för dig som för många andra, eftersom det känns så fint för mig att börja använda förlovningsringen igen.
    precis. men man får göra alldeles precis som man vill.
  • 2008-08-09

Shit idag fick vi i ett vips 10 till på gästlistan...
    Men då det var min pappas önskemål tog jag faktiskt upp med mamma idag att jag måste få veta isf vad de tänker bidra med (jag vet redan att de tänker göra det). Jag orkar nämligen inte med stressen att bara bjuda och bjuda, men inte veta om vi kommer att ha pengar..
    Så nu måste jag göra 4 inbjudningskort till! Jag som precis var färdig!!

• kikalt

Hihi, och vi fick just 8 nya gäster idag och skickade inbjudningskort i rödaste rappet. Vi slår ju till redan om en månad, så vi är rätt sent ute!

• Bellanote

kikalt oj ja det var snabba rundor el va man nu säger.

2008-08-09 4 till är ju inte så farligt.

Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-