• grabbarna

ny tråd för budget runt 15-20 000:-

jag har förstått att jag inte är ensam om att vilja hålla den budgeten och nu när det börjar närma sig tänkte jag att vi skulle hjälpa varandra framöver...ska kolla genom nån gammal tråd och lägga ut lite av dom tipsen här senare också

• Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-
  • helene306

Det där var en bra länk för mer span Men vart hittade du gratisproverna??
    Jag köpte i.d minerals foundation (385 och den är det bästa sminket jag har! Så lätt att lägga, det blir jättebra och den håller hela dagen. Given på dagen D

kikalt skrev 2008-03-14 23:30:02 följande:
    Hon kan ju alltid testa ett gratisprov (frakt ca 40-45 kr) från stället jag besällde av. Jag fick tipset i en tråd här på BT och flera hade beställt därifrån och var jättenöjda! www.everydayminerals.com
  • kikalt

Nu kommer jag inte ihåg exakt vad som stod på knappen, men längst upp till vänster fanns en kategori med olika kit och på den sidan fanns gratisproverna längst upp till höger. Hoppas att jag inte rörde till det!

• helene306

kikalt: Jag var lite för snabb. Hittade gratisproverna vid nästa titt

• kikalt

helene: Vad bra!

Idag har vi varit på IKEA och köpt in en hel del saker till barnens fest. DOm ska så klart vara med på samma fest, men vi ska göra lite mer barnkalas åt dom. TÄnkte göra egna festprogram till barnen med barnsånger (skriver bara sångens namn med stora bokstäver) och så tänkte jag ha bilder bredvid så att dom små kan se på bilden vilken sång det är och dom stora kan läsa också. Och så ska programmen samtidigt vara placeringskort till barnen och med klistermärken som dom kan klistra i och på programmet. Plus att vi hittade tuschpennor på IKEA som hade vanlig pennspets på ena sidan och en stämpel på andra. Hoppas att dom ska tycka det är kul!

• Bellanote

Så nu har jag med beställt ett prov kit från everydayminerals

• helene306

kikalt och Bellanote: Vad kostar frakt? Hittade inte det någonstans?

• helene306

Det var inget, frakten står i kikalts inlägg lite längre upp....

helene306 skrev 2008-03-15 14:09:05 följande:
    kikalt och Bellanote: Vad kostar frakt? Hittade inte det någonstans?
  • Bellanote

5,05 vart frakten på prov exemplaret jag tog. alltså dollar då. så ca 30 spänn går frakten på men sen kund eman ta express frakt och den går på 55 dollar så den var dyr om man säger så..

• Nufsan

Nu har jag oxå beställt.

Nån som använt pay pal? Jag gjorde det å jag hoppas jag gjort rätt....Hur lång leverans tid är det??

• helene306

Jaha, så nu äntligen har jag fått iväg en beställning När jag skulle godkänna det hela klickade datorn in på någon annan sida och när jag skulle backa så gällde inte webbsidan längre Började beställa om allt igen, men får då se att ordern har blivit godkänd. Beställde till en concealer så slutsumman blev 65,97:- Jag betalade direkt med kort.

Nufsan: Paypal tror jag att det är att du betalar när du fått varan och kollat så den är ok. Paypal "håller" pengarna åt dig mao.

Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-