• grabbarna

ny tråd för budget runt 15-20 000:-

jag har förstått att jag inte är ensam om att vilja hålla den budgeten och nu när det börjar närma sig tänkte jag att vi skulle hjälpa varandra framöver...ska kolla genom nån gammal tråd och lägga ut lite av dom tipsen här senare också

• Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-
  • kikalt

Ja, vi ska slå till samtidigt som vi döper bebisen.

• Troll1
    kikalt skrev 2008-03-10 22:53:50 följande:
    Slå inte till prästen bara... F´låt!
  • Nufsan

Det ska vi också göra samtidigt

kikalt skrev 2008-03-10 22:53:50 följande:
  • kikalt

Nufsan: vad kul! Vet gästerna om det eller inte? Vi har så många långväga att vi inte vågade riskera att inte skriva ut det på inbjudan. Från början var tanken ett enklare bröllop (i skymundan av dopet) med vanliga snyggkläder, men nu har det växt och växt märker jag. Det blir ett vanligt traditionellt bröllop helt enkelt med dopet samtidigt. Jag längtar jättemycket! När är det dags för er?

• Nufsan

Vi hade försökt tänkt ha dop och hemligt bröllop, sen tänkte vi att vi har ett enkelt bröllop i samband med dopet, men nu är det tvärtom Vi gifter oss och har ett dop ihop med det, hihi½

Skulle ha en enkel klänning, men har nu bokat en jättefin brudklänning ist

9 augusti slår vi till, ni då?

kikalt skrev 2008-03-11 09:26:47 följande:
    Nufsan: vad kul! Vet gästerna om det eller inte? Vi har så många långväga att vi inte vågade riskera att inte skriva ut det på inbjudan. Från början var tanken ett enklare bröllop (i skymundan av dopet) med vanliga snyggkläder, men nu har det växt och växt märker jag. Det blir ett vanligt traditionellt bröllop helt enkelt med dopet samtidigt. Jag längtar jättemycket! När är det dags för er?
  • kikalt

Vi ska gifta oss och döpa den 12 april, så det är nära nu. Det värsta är att vi bestämde oss och bokade kyrkan för 2,5 vecka sen, haha, så vi har lite bråttom med planeringen nu.

Har ni fått er bebis eller är den på jäsning fortfarande?

• Nufsan

Våran bebis är just nu 4 ½ månad Så hon blir nästan 10 mån när vi gifter oss

kikalt skrev 2008-03-11 12:04:30 följande:
    Vi ska gifta oss och döpa den 12 april, så det är nära nu. Det värsta är att vi bestämde oss och bokade kyrkan för 2,5 vecka sen, haha, så vi har lite bråttom med planeringen nu. Har ni fått er bebis eller är den på jäsning fortfarande?
  • kikalt

Å, vad kul! Vår bebis kommer att bli just 4,5 månad lagom till bröllopet/dopet. Då kan han sitta med bra vid bordet hoppas jag, så slipper nån gå omkring och kånka eller ha honom i knät hela middagen. Hoppas jag!

Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-