• grabbarna

ny tråd för budget runt 15-20 000:-

jag har förstått att jag inte är ensam om att vilja hålla den budgeten och nu när det börjar närma sig tänkte jag att vi skulle hjälpa varandra framöver...ska kolla genom nån gammal tråd och lägga ut lite av dom tipsen här senare också

• Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-
  • Nufsan

Skönt å höra att det finns fler som varit i samma situation.

Matmässigt tycker jag det går kanon... tjejen tål inte heller ägg så det blir lite mer pyssel att baka då!

Kom gärna med tips ändå

KKC, grattis till lokalen

• ugla

Nu har ja precis ringt o bokat kyrkan, vi fick den vi ville ha. 20 september here we come!!

• Ullrika

Jag har hört att man kan byta ut äggen mot banan...

Nufsan skrev 2008-03-07 12:32:59 följande:
    Skönt å höra att det finns fler som varit i samma situation.Matmässigt tycker jag det går kanon... tjejen tål inte heller ägg så det blir lite mer pyssel att baka då! Kom gärna med tips ändå KKC, grattis till lokalen
  • 2be

lite nyfiken på vart alla ni andra "budget-brudar" har köpt/ska köpa era klänningar?

• Karga81

jippi! Har gjort ett klipp :) Köpte blomstercheckar värde 1700kr för 1200 på "köp&sälj". så nu är blommorna fixade, Sååå nöjd!

• SweetSun

Eftersom jag ska ha 50's stuk på mitt så blir det på www.daddyos.com , finns många sidor men jag har hittat en fin där. totalssumma tror jag det landar på 1500 efter frakt och sånt.

• 23augusti2008

klänningen blir föe 2600 hos lillsessan

• eveluscious

Ja jag har fastnat för en Nixa och ser jag den på nätet i min size slår jagabsolut till är dock kräsen...

Troll1 skrev 2008-03-07 16:18:30 följande:
    Köpte min Nixa på Tradera, second hand. Jättefin! Helt klart värt att sondera terrängen där bla.
Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-