• grabbarna

ny tråd för budget runt 15-20 000:-

jag har förstått att jag inte är ensam om att vilja hålla den budgeten och nu när det börjar närma sig tänkte jag att vi skulle hjälpa varandra framöver...ska kolla genom nån gammal tråd och lägga ut lite av dom tipsen här senare också

• Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-
  • Troll1

Hampafrön, då var det väl flera som skrapade upp dem o tog med hem? Eller så var vaktmästa´rn först....

Jag vet inte vad som ska kastas på oss. Jag tror inte jag låter gästerna bestämma. Ris o rosenblad tror jag nog ändå. Fast fler barn ska jag ju inte ha... hmmm tål att tänkas på.

• Champis_Sanna

Vi ska ha ris och det var helt ok för kyrkan. Vi kom till kyrkan efter ett bröllop och såg ris så vi vågade köpa det innan vi frågat kyrkan. I värsta fall så skulle vi ha fått slänga de pengarna i sjön. På de bröllop jag varit på så har man fått ta med sig eget ris.

• Bellanote

de få bröllop jag har vare på så har man tagit med eget ris och något så fick man ris av paret som gifte sig.. men vi låter folket fixa det själva.. ska skriva in det i bröllops ABC på R= riset får ni inte glömma typ.

• Kärlek ger näring åt själen

Hej hej jag får hoppa in i denna tråden nu Eftersom vi än så länge är uppe i 16000 och vi börja på 14000 *skrattar*

• Nufsan

Välkommen kärlek ger näring åt själen!

För min del kvittar de om de slänger nått på mig eller inte, så jag kanske låter bli att fixa det och inte ens påtalar det för ngr

• Kärlek ger näring åt själen

Tack Nufsan

• Jen75

Jag var på ett bröllop där värdparet delade ut varsin ros till gästerna när de gick in i kyrkan. Så när brudparet kom ut tog man rosbladen från blomman och kastade på brudparet, de tycker jag är romantiskt och de blåste en del men de funkade

• SweetSun

jiippiie! Har just fått meddelat av min kära mor att hon betalar fotografen! Vi tänkte inte ha nån alls fört, utan bara be våra vänner och släkt fota så gott de kunde. ÅÅh vad jag blir lycklig!

• Nufsan

Härligt!

SweetSun skrev 2008-03-05 14:32:26 följande:
    jiippiie! Har just fått meddelat av min kära mor att hon betalar fotografen! Vi tänkte inte ha nån alls fört, utan bara be våra vänner och släkt fota så gott de kunde. ÅÅh vad jag blir lycklig!
  • Bellanote

swetsun härligt att manmma din står för det.

Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-