• grabbarna

ny tråd för budget runt 15-20 000:-

jag har förstått att jag inte är ensam om att vilja hålla den budgeten och nu när det börjar närma sig tänkte jag att vi skulle hjälpa varandra framöver...ska kolla genom nån gammal tråd och lägga ut lite av dom tipsen här senare också

• Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-
  • Vi2alltid

vad skulle man kunna hitta på för rolig transport från kyrkan till festlokalen, den är inte mer än högst 1 km
    vad kan man hitta på som inte kostar skjortan?

• Ullrika

Låna en tandemcykel kanske? Fast det kan ju bli lite problem men en bröllopsklänning, flakmoppe som din m2b kan köra dig på?

• Bellanote

flakmoppe röstar jag på hi hi det ser så festigt ut på bilderna man ser på dem som har haft det.

vi har limo mellan kyrkan och lokalen men sen så är det ju ca 2 mil mellan med.

• Nufsan

Eftersom häst och vagn kostar 3 000 kr så funderar även vi på flakmoppe Min pappa har en, så jag ska bara se till att den kan fraktas hit Lite småroligt... fast här blir det 4 km på moppen i sånt fall

• Bellanote

nufsan bara det inte reganr och är kallt så kan ju det bli mega häftigt..

• eveluscious

Här ska vi va tråkiga...låna vin bil att åka i. Kanske en fin Mustang eller nåt annat! Helt gratis

• Maj10

Vi har bara typ 25 m mellan kapellet och festlokalen. Är det någon som har ett roligt tips på vad vi kan göra på våran korta transport?

• Bellanote

maj10 skottkärra tur kanske? ... ha ha men då åf rman nog öva innan för annars är dte nog väldigt lätt att välta.

• Maj10

Tack det var en kul ide´! Man vill ju göra något och inte bara gå.....

Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-